Батьків попереджають про смертельно небезпечну гру, яка поширюється через месенджери

Батьків попереджають про смертельно небезпечну гру, яка поширюється через месенджери
в Новини

«Соціально-психологічна служба школи повідомляє, що в соцмережах набуває поширення нова, вкрай небезпечна, гра. Останнім часом в області спостерігається негативна тенденція щодо зростання суїцидальних намірів серед неповнолітніх. Однією з причин скоєння суїцидів є участь підлітків у комп’ютерній грі «Ліга легенд». Шановні батьки, будьте уважні до власних дітей: звертайте увагу на те, у яких комп’ютерних іграх вони беруть участь. Основні поведінкові ознаки участі дитини у “групах смерті” такі: відчуженість; втома; постійно хоче спати; сидить в мережі посеред ночі; з’являються порізи на руках», – таке повідомлення зараз є у «батьківських» чатах, пишуть “Вісті Черкащини”.

На сайті однієї з шкіл опублікували також перелік потенційно небезпечних ігор, які поширюються через месенджери. Серед них «Фея вогню», «Біжи або помри» та «Зникни на 24 години».

Подібні забавки є аналогом сумнозвісного «Синього кита», коли дітям давали завдання з ціллю довести до самогубства. Шокуючий випадок трапився у Звенигородці майже 3 роки тому. Тоді 12-річна учениця однієї з місцевих шкіл уже встигла виконати кілька перших завдань, які пропонували організатори. Одне з таких – вишкрябана циркулем на руці назва гри. Батьки не змогли вплинути на вподобання доньки. Її бабусі довелося звертатися в поліцію. Після цього з дитиною попрацював психолог, а батьки обмежили доступ до Інтернету.

– На батьківських зборах зараз говорять, аби йшов контроль цих всіх ігор і взагалі зв’язків дітей у соцмережах, – каже начальник відділу освіти Звенигородської РДА Лариса Кочерга. – Учителі також проводять таку роботу. По якісь конкретній грі не обговорюється, адже чи не щодня з’являються нові. Адже таким чином можна збити з пантелику. Знаючи про певну гру, батьки не загострюватимуть увагу на інших.

Освітяни радять ретельніше цікавитися життям своїх дітей. Доступ до телефонів мають бути без паролів, або ж необхідно знати їх.

Реклама