Черкаси залишаються без пасажирських перевезень: члени виконкому не досягли компромісу з перевізниками

Черкаси залишаються без пасажирських перевезень: члени виконкому не досягли компромісу з перевізниками
в Новини, Суспільство

Фото Валерія Мироненка

Сьогодні члени виконкому зібралися, щоб укласти з перевізниками тимчасові договори для того, аби відновити пасажирські перевезення в місті Черкаси.

За умовами цих договорів, які мають бути укладені терміном на 3 місяці, ціна на проїзд складатиме 5 грн, мають перевозитися пільгові категорії населення, а також діти шкільного віку в першій половині дня мають їздити за 3 грн, а з 12.00 до 19.00 – безкоштовно.

– Перемовини проходили складно, але вдалося напрацювати консенсус, – сказав на початку виконкому міський голова Черкас Анатолій Бондаренко. – Ми досягли порозуміння. У нас є багато нарікань до перевізників, так само, як у них до нас, але у нас є спільне бажання проводити транспортну реформу.

Члени виконкому вкотре наголосили, що хочуть отримати якісні перевезення, чіткий графік руху. З цією метою виконкомом було проголосоване рішення про обстеження пасажиропотоку.

У свою чергу, адвокат перевізників Валерій Макєєв відзначив, що перевізники готові завтра зранку виїхати на свої маршрути, однак мають і свої зауваження.

– 4 дні ми шукали шляхи, як подолати цей колапс, – сказав Макєєв. – В пошуках такого рішення ми запропонували один із форматів. В першу чергу наголосили, що близько року перевізники працювали без договорів. І ми знайшли спільне рішення – тимчасові договори. Вони погодилися їхати із тарифом набагато меншим, ніж порахували перевізники. Бо за їхніми підрахунками тариф має бути 8 гривень. 5 гривень сьогодні не влаштовує перевізників економічно. Вони погодилися на 5, але щоб відразу почалася регуляторна процедура на підвищення до 6 гривень.

Також пан Макєєв зіронізував, що перевізники будуть безкоштовно перевозити школярів, якщо виконком проголосує за повернення долару до 8 грн, або ж якщо з 12-ої години перевізників та їх родини безкоштовно обслуговуватимуть в “Сільпо”, наприклад.

Після виступу адвоката перевізників заступник міського голови Юрій Ботнар відзначив, що він це розцінює як ультиматум від перевізників.

46388988_401355103735341_1501617809036148736_n

– Я не підпишу жодного договору з протоколом розбіжностей, – наголосила у свою чергу і Людмила Бордунос як профільний заступник, зауваживши, що в договорах відзначено 15 пільгових категорій.

Також заступниця наголосила, що підписання цього договору є добровільним. Попередньо вони ознайомили перевізників з його умовами і вони погодилися з його умовами.

– Наше соціальне навантаження – це перевезення 14 категорій громадян. І всі ці 14 категорій – це гроші, які б могли мати наші колективи на удосконалення автопарку, на зарплати. Брати на себе ще більші обов’язки у нашого підприємства можливості немає. Нам тоді потрібно просто розпродати автопарк. Від імені всіх перевізників я кажу, що ми готові відновити від завтра перевезення за 5 гривень, але перевозити всіх підряд – це комунізм, – сказала перевізниця Олена Куниця.

Зрештою, перевізники покинули зал засідань, так само як і члени виконкому, так і не вирішивши проблему транспортного колапсу в місті. А рішення про підняття вартості проїзду не було проголосовано. Очевидно, завтра перевізники не вийдуть на маршрути.

Нагадаємо, з 10 листопада, без відповідного офіційного звернення, перевізники міста Черкаси оголосили про зупинку перевезень громадським маршрутним транспортом. Перевізники просили винести питання про підвищення вартості проїзду, також вони хотіли, щоб їм відшкодували кошти за пільгові перевезення.

Перевізники запропонували свій вихід із колапсової ситуації в місті”