«Черкаські експортери збільшать обсяги експорту борошна на 50%», ― Олександр Коротков

+ 50% ЕКСПОРТУ (1)
unnamed

«Українська мукомельна компанія» планує в новому календарному році удвічі підняти обсяги експортних продажів борошна. «Наш пріоритет ― сталий розвиток та посилення експортних позицій компанії». Про це повідомив генеральний директор товариства Олександр Коротков, інформує прес-служба підприємства.

«Експорт борошна ― головний напрям роботи «Української мукомельної компанії». З огляду на те, що при оподаткуванні продуктів переробки значно вища ставка ПДВ, порівнюючи, наприклад, із податковими ставками на експорт зернових, значущість цього сегменту ринку зовнішньої торгівлі країни та області переоцінити важко», ― зазначив Олександр Коротков.

Серед країн-імпортерів, до яких постачає борошно «Українська мукомельна компанія», у першому місяці нинішнього року були Китай та Палестина. За словами Олександра Короткова, лише протягом січня 2018 року обсяг експортованого до них борошна обчислюється цифрою у понад 8 тис. тонн. Традиційними ж ринками збуту для черкаського борошна є країни Африки, Південної Америки, Океанії та Південно-Східної Азії.

За підсумками 2017 року черкащани впевнено зайняли провідні позиції серед вітчизняних виробників борошна та увійшли до ТОП-10 підприємств-екпортерів. Частка ринку підприємства у загальнонаціональному експорті борошна за результатами року склала майже 75 тис. тонн.

Зупинятися на цих результатах товариство не збирається, продовжуючи нарощувати динаміку виробництва та експорту борошна. Так, лише з початку нинішнього 2017/18 маркетингового року «Українська мукомельна компанія» поставила на зовнішні ринки майже 40 тис. тонн борошна.

«Наразі можемо говорити, що у нас наявний чималий потенціал для подальшого зростання компанії. Плани маємо амбітні ― збільшити цьогоріч обсяги експортованого нами борошна на 50% ― зазначив Олександр Коротков.

У прес-службі поінформували, що наразі всі переробні підприємства, де «Українська мукомельна компанія» виготовляє продукцію під власною зареєстрованою торговельною маркою «Королівське борошно», працюють у штатному режимі та цілком подужають таке зростання навантаження на свої переробні потужності.

«Черкаські виробники, як лідери українського ринку експортерів пшеничного борошна, мають всі причини впевнено дивитись у майбутнє. «Українська мукомельна компанія» вже демонструвала зростання обсягів експортованого борошна майже у 2,5 рази», ― повідомляє прес-служба підприємства.

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить