Чи здатний мозок дитини вивчити кілька потенційних мов?

gotovim_k_chteniyu3_i

Чи здатний мозок будь-якої нормальної дитини вивчити кілька потенційних мов? Одержати відповідь на це питання нам допоможе вивчення життєвого досвіду відомого японського викладача музики, скрипаля, педагога Судзукі Сін’іті.

На сьогодні відкриття Судзукі перевертають уявлення багатьох учених щодо процесу навчання та виховання дітей, щодо їхніх мовленнєвих та творчих здібностей. Перше відкриття Судзукі зробив, коли оглядав інкубатори, де вирощували жайворонків. Японські селекціонери беруть тисячі яєць та кладуть їх для дозрівання у великі зали, де завжди тепло й панує тиша та спокій. Тишу порушує тільки єдиний звук — спів жайворонка.

Судзукі звернув увагу на те, що всі крихітні малята, щойно вони з’являлися на світ, автоматично копіювали пісню пташиного маестро, якого селекціонери призначали на роль » учителя співів». Через декілька днів Судзукі зробив висновок зі спостережень: кожне малятко жайворонка, почавши з простого наслідування чужим пісням, починало розробляти власні варіації на первинний мотив, який підказав » учитель». Далі селекціонери терпляче чекали того моменту, коли найбільш видатні музиканти з числа пташенят напрацьовували власний стиль та відбирали із них наступного » вчителя» співів; процес розвивася далі..

У результаті Судзукі зробив висновок, якщо мініатюрний мозок пташки здатний так досконало вчитися, то людський мозок із його можливостями обов’язково може зробити те ж саме. Судзукі мав рацію, як і його попередник Ньютон, він зрозумів те, що до нього ніхто зрозуміти не міг: будь-яка дитина, яка народилася в будь-якій країні світу, протягом перших двох років життя автоматично вивчає мову тієї країни, де вона народилася.

Таким чином, мозок будь — якої нормальної дитини здатний вивчити кілька потенційних мов!

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить