ДАІвці, автомайданівці та перевізники говорили в Черкасах про безпеку пасажирських перевезень

besplatka_728_90_ukr

Поговорити про безпеку пасажирських перевезень в місті Черкаси зібралися за круглим столом представники УДАІ УМВС України в Черкаській області, Громадського формування «Черкаський Автомайдан» та перевізники міста Черкаси. За словами керівника ГО «Агенція підтримки підприємництва та інвенстицій» Євгенія Глєбова, в приміщенні якого проходило зібрання, це вперше за круглим столом зібралися ці три зацікавлені сторони, щоб обговорити вирішення соціально важливого питання.

bezpeka ruhu5

На жаль, культура водіння в місті Черкаси одна з найгірших в Україні, констатує т.в.о. начальника УДАІ УМВС України в Черкаській області Олег Ткаченко. І прикро, що з вини водіїв автобусів, які мають бути прикладом для інших учасників дорожнього руху, також стаються дорожньо-транспортні пригоди.

 — З вини ліцензованого транспорту з початку року в місті Черкаси сталося 37 дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких одна особа загинула, 16 — постраждало, 8 отримали травми. З вини водіїв автобусів було скоєно 18 дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких 4 особи постраждали, 1 загинула, 6 — отримали травми. Основні причини скоєння ДТП: порушення правил маневрування, недотримання безпечної дистанції, перевищення швидкості руху та порушення правил перевезення пасажирів, - навів статистичні дані Олег Ткаченко.

Він відзначив, що розуміє ті труднощі, перед якими стоять перевізники, проте це, на його думку, не є виправданням для порушення їхніми працівниками правил дорожнього руху. Тому він запропонував знаходити спільну мову, адже ДАІ вже робить перші кроки до змін, перетворючись з «каратєльного» органу на сервісний.

Також присутнім був продемонстрований відеоролик, в якому громадським контролем було зафіксовано основні порушення, які були здійснені водіями пасажирського транспорту. Зокрема посадка й висадка в невизначених місцях, проїзд на заборонений сигнал світлофору, розмова по мобільному телефону під час руху, рух транспорту з відчиненими дверима та інше.

bezpeka ruhu4

Досить низьку культуру дорожнього руху відзначили й представники «Черкаського Автомайдану».

 — Краще запізнитися на декілька хвилин, але зберегти життя, — сказав Роман Ганзевич, маючи на увазі і пасажирів, які часто, поспішаючи, ризикують життям, і водіїв автобусів.

bezpeka ruhu3

Піднімалося питання також зовнішнього вигляду транспортних засобів. Зокрема присутність на автобусному склі плівки з рекламою.

 — Невирішене питання по зовнішньому вигляду міського транспорту. Забули про те, що є певні державні стандарти. Наприклад, при аварії скло має розсипатися на мілкі скалки і не утворювати «ножів» об які травмуються люди, а по факту воно в автобусі все заклеєне  плівкою, і вікна стають невибиваємі, — сказав в.о. начальника Укртрансінспекції Олександр Бичек, наголосивши, що з 1 липня мораторій на проведення перевірок інспекцією вже закінчився.

У свою чергу перевізники, які до цього мовчали, заявили, що всі висувають претензії до «автобусників», проте ті проблеми, які в тому числі заважають і їм працювати — розбиті дороги, необлаштовані кармани для зупинок, непрацюючі світлофори й багато іншого — досі залишаються невирішеними. Дійшло вже до того, що приватні підприємці за свій кошт встановлюють світлофори.

 — Взяти зупинку Гоголя, базар — ні заїхати, ні виїхати. Так само зі сторни АТБ в сторону Центру. Чи от ви всі хочете нових гарних автобусів. А хтось поцікавився скільки цей автобус коштує? 300 тисяч доларів. Ми за все життя не повернемо ці кошти, — емоційно сказав директор ПП «Медіт-Сервіс» Сергій Діский. — А ви тільки критикувати можете.

bezpeka ruhu2

Представники ДАІ області погодилися, що всі ці проблеми існують, проте для їхнього вирішення потрібні значні кошти. А от проведення роз’яснювальної роботи серед водіїв, щоб вони не порушували ПДР та не грубіянили пасажирам, не вимагає фінансових затрат.
Директор же ПП «Черкаське автотранспортне підприємство 17127″ Олена Куниця звернулася з проханням до ДАІвців збільшити кількість патрулів на перехрестях: «Не завжди перевізники порушують правила дорожнього руху. У нас маса випадків, коли підрізають автобуси, водії терміново гальмують, при цьому падають пасажири і як наслідок — винен водій».
bezpeka ruhu
Загалом сторони зійшлися на думці, що взаємодію потрібно продовжувати. Адже врешті-решт, вона може принести довгоочікуваний результат.
First1

Можливо Вас зацікавить