Оприлюднили подробиці різанини в Уманському університеті
Сквер Героїв Азову та провулок Ягідний: у Черкасах перейменували низку топонімів
Енергетики ПАТ “Черкасиобленерго” розпочали ремонтний період обладнання відкритих розподільний пристроїв напругою 150, 110 й 35 КВ (ФОТО, ВІДЕО)
Уманчани заборгували за тепло понад 38 млн грн
Петицію про звільнення черкаських чиновників – не підтримали
ТОВ “Черкасиенергозбут” звітує споживачам-власникам генерувальних установок
На переході в Черкасах, де нещодавно збили хлопчика, встановлять світлофор
Хотів підірвати квартиру родичів: черкасця судитимуть за неправдиве повідомлення
Збирався до дівчини на Донеччину: черкаські правоохоронці розшукали неповнолітнього, який втік з дому (ФОТО)
На території черкаського пляжу може “вирости” 30-метровий готель
Черкаські депутати закликають уряд продовжити виплати для ВПО
Добровольцям із Черкас виплачуватимуть щорічну допомогу в розмірі 30 тисяч гривень
У Черкасах кухарям дитячих садочків збільшать зарплату
- Видання Вичерпно
- Економіка
- Депутати підтримали черкаський електротранспорт 54 мільйонами гривень
Депутати підтримали черкаський електротранспорт 54 мільйонами гривень
КП “Черкасиелектротранс” опинилося у скрутному становищі. Ним з міською радою заключений договір на виконання робіт, чітко визначені параметри розрахунків, але вони або не виконуються, або виконуються невчасно, жаліються його працівники. Тому з вимогою розрахуватися з ними за виконану роботу працівники електротрансу сьогодні прийшли на сесію.
Наразі підприємство не може розраховуватися за електроенергію і виплатити заробітну плату, а також невчасно сплачує податки.
– Наразі вже невчасно сплачені податки “Черкасиелектротрансом”, а аванс працівникам виплачений лише по тисячі гривень, – наголосив керівник підприємства Петро Кучер, нагадавши що на КП “Черкасиелектротранс” працює 400 осіб. – За несвоєчасну сплату податків вже нарахований штраф у 205 тисяч гривень.
Працівники підприємства вимагають, щоб Програма розвитку електротранспорту в місті, згідно якої і відбуваються розрахунки з ними, продовжили не на три місяці, як це наразі відбувається, а на рік. Адже лише за таких умов на комунальному підприємстві можлива стабільна робота.
– Я прошу продовжити Програму розвитку електротрансу до 2020 року. Ми вчасно і у повному обсязі виконуємо свою роботу, тому просимо вчасно розраховуватися і з нашим підприємством, – наголосив Петро Семенович.
У свою чергу секретар міськради Ярослав Нищик відзначив, що вони ознайомлені із цією проблемою. Також він нагадав, що наразі не закладені кошти і на оновлення рухомого складу тролейбусів, тому вони будуть вирішувати і це питання. Окрім того, він зауважив, що більшість депутатів розуміють усю складність ситуації, в якій опинилося комунальне підприємство, і готові прийняти рішення.
Депутат міськради Олександр Радуцький запропонував не відкладати це питання і внести його в порядок денний продовження земельної сесії. Депутати підтримали цю пропозицію.
– Знадайте, хто підставив плече, коли перевізники не вийшли на маршрути, це був наш електротранспорт, – відзначив Олександр Романович.
Керівник “Черкасиелектротрансу” також наголосив, що зміни в Програму потрібно вносити саме сьогодні, адже до 10 квітня має бути виплачена заробітна плата, а вже до вечора потрібно розрахуватися за електроенергію. Він зауважив, що Програма розвитку електротрансу всі комісії пройшла, виконком її розглянув.
Для забезпечення належної роботи підприємство в Програмі потрібно закласти 54 млн грн, наголосив начальник управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу ЧМР Віталій Москаленко.
– Після прийняття цієї програми нам в бюджеті доведеться шукати цю суму. Але чи ми знайдемо їх зараз, чи будемо кожен квартал по 10 мільйонів гривень шукати, – додав Ярослав Нищик.
Зрештою, депутати підтримали Програму і, зокрема, її фінансування 26 голосами.