Депутати виділили КП «Черкасиелектротранс» 35 мільйонів гривень

82175029_484523932265843_3957999168571572224_n
besplatka_728_90_ukr

Сьогодні на сесії міської ради відбулося обговорення внесення змін до Програми розвитку міського електротранспорту на 2017-2020 роки. Про це повідомив кореспондент «ВиЧЕрпно».

За інформацією керівника управління транспорту Віталія Москаленка, у бюджеті на квартал для КП «Черкасиелектротранс» передбачено 25 млн грн, а на рік — 70 млн грн.

Ці розрахунки робилися ще на основі економічного обґрунтованого тарифу на рівні 4 грн. Нині ж департамент економіки пропонує затвердити його на рівні 4,69 грн.

- Треба піднімати тариф у 2,5 рази. Тобто у минулому році він мав би бути вже 6 гривень. Якщо ми сьогодні навіть піднімемо до 6 гривень, то він не покриє всі витрати, бо є й інші складові, такі як електроенергія, ремонт транспорту і так далі, — відзначив міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.

Зі свого боку керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер відзначив, що за їхніми розрахунками економічно обґрунтований тариф — 5,19 грн. Також він поінформував, що у минулому році на різницю в тарифах пішло 23 млн грн, а на відшкодування за пільгові перевезення — 44 млн грн. За його словами, щоб підприємство стало беззбитковим потрібно перш за все запровадити монетизацію пільг та економічно обґрунтований тариф.

На думку ж депутата міськради Романа Дісканта, перше, що потрібно, це точно порахувати кількість пільговиків, інакше кожен рік буде потреба виділяти все більше коштів на комунальне підприємство.

- Поки не побачимо чітко, скільки у нас пасажирів, ми не можемо нарахувати пільгу. Потрібно поставити валідатори, щоб порахувати кількість пільговиків. Один валідатор коштує майже 40 тисяч гривень, на встановлення всіх валідаторів разом із електронними квитками потрібно близько 7 мільйонів гривень. Ми не можемо розпочати робити транспортну реформу, якщо ми не знаємо, скільки перевозимо пасажирів, — сказав Роман Діскант.

81994150_767253263685473_9050946481653022720_n

На цей час без програми розвитку люди не отримують заробітну плату за грудень, наголосив депутат Артур Акопян.

- Є пропозиція прийняти програму розвитку електротранспорту на квартал або на два квартали, — відзначив він.

82931994_657962031612571_6063432793231196160_n

Міський голова запропонував на наступній сесії проголосувати за те, щоб взяти кредит в ЄБРР на закупівлю нових тролейбусів і супровід транспортної реформи.

- Перемовини я вже провів і вони готові дати кредит та надати нам супровід, — наголосив Анатолій Васильович.

Зрештою депутати міської ради більшістю голосів підтримали рішення щодо виділення підприємству на два квартали 35 млн грн.

Відзначимо, що сьогодні члени виконкому перенесли питання про встановлення економічно обгрунтованого тарифу для КП «Черкасиелектротранс» на наступне засідання виконкому. Наразі вони не дійшли згоди, яким же має бути цей тариф. На даний момент економічно обґрунтований тариф затверджений на рівні 4 грн, фактично ж черкасці сплачують за проїзд 3 грн, різницю у тарифі компенсує міська рада.

Нагадаємо, що на підприємстві склалася критична ситуація внаслідок того, що депутати міської ради не внесли зміни до Програми підтримки електротрансу на 2020 рік. Через це працівники КП не отримали заробітну плату за грудень. Також через борги могли відключити електропостачання.

Читайте також: Депутати розглядають можливість безкоштовного проїзду в тролейбусах для всіх черкащан

Можливо Вас зацікавить