Сквер Героїв Азову та провулок Ягідний: у Черкасах перейменували низку топонімів
Енергетики ПАТ “Черкасиобленерго” розпочали ремонтний період обладнання відкритих розподільний пристроїв напругою 150, 110 й 35 КВ (ФОТО, ВІДЕО)
Уманчани заборгували за тепло понад 38 млн грн
Петицію про звільнення черкаських чиновників – не підтримали
ТОВ “Черкасиенергозбут” звітує споживачам-власникам генерувальних установок
На переході в Черкасах, де нещодавно збили хлопчика, встановлять світлофор
Хотів підірвати квартиру родичів: черкасця судитимуть за неправдиве повідомлення
Збирався до дівчини на Донеччину: черкаські правоохоронці розшукали неповнолітнього, який втік з дому (ФОТО)
На території черкаського пляжу може “вирости” 30-метровий готель
Черкаські депутати закликають уряд продовжити виплати для ВПО
Добровольцям із Черкас виплачуватимуть щорічну допомогу в розмірі 30 тисяч гривень
У Черкасах кухарям дитячих садочків збільшать зарплату
Жителів Чигиринщини закликають сьогодні зустріти Героя “живим” коридором
- Видання Вичерпно
- Новини
- «Економічно обгрунтований тариф у тролейбусі – 4,58 грн», – директор «Черкасиелектротрансу»
«Економічно обгрунтований тариф у тролейбусі – 4,58 грн», – директор «Черкасиелектротрансу»
На думку Петра Кучера, якщо сьогодні мова йде про транспортиу реформу, потрібно впровадити електронний облік перевезених пасажирів, в тому числі й пільговиків.
– У 2011 році була прйинята концепція розвитку транспорту. Це, власне, те, що я називаю програмою транспортної реформи. Разом із тим, розглядалася і оптимізація маршрутної мережі міста, – розповів Петро Кучер у коментарі нашому виданню.
З досвіду інших міст, зазначив він, всі ці процеси зажди починаються з електротранспорту.
Щодо диспетчерської, яка має бути сторена в місті, Петро Кучер зазначив, що її завдання – управління, облік і контроль за транпортною роботою, а в завершеному варіанті в кінці зміни через програму 1С буде нараховуватися заробітна платня лінійним праціникам. Вона буде враховувати, коли виїхав тролейбус і коли заїхав.
– Мені набридло сулухати коли говорять «Ми даємо гроші підприємству». Та не треба мені нам давати. Давайте обліковувати транспортну роботу підприємства і платити підприємству за виконану роботу, – говорить він. – Але і це – просто опції. А транспортна реформа в цілому – це цілий комплекс робіт.
Згадав директор «Черкасиелектротрансу» і про тарифи.
– Якщо тариф в електротранспорті сьогодні 2 гривні, а економічно обгрунтований – 4,58 грн, то хай підприємству доплатять різницю в тарифі, – сказав він. – Відпоідно до чинного законодаства, за різницю тарифів потрібно доплачувати. Якби підприємству сьогодні платили всі пасажири, і пільговики тому числі по 2,50, то підприємство будувало б свою економіку без фінансових надходжень із бюджетів різних рівнів. За моїми підрахунками, процент пільговиків великий.
Саме тому, на думку Петра Кучера, сьогодні обов’язково потрібен облік.
– Ми не можемо навіть заключити договори відповідно до оплати за кілометр, як це робиться в Європі, бо без електронного обліку це неможливо, – пояснив він.
При цьому додав, що розмови про створення диспетчерської йдуть уже три роки, і був шанс, що вона з’яиться наприкінці минулого року. Однак тоді ці кошти перекинули на ОСББ. Однак у Програмі соціально-економічного розвитку кошти передбачені, і протягом місяця приймають пропозиції стосовно траспортної реформи. Тому є надія. що поява диспетчерської в місті не за горами.