«Економічно обгрунтований тариф у тролейбусі – 4,58 грн», – директор «Черкасиелектротрансу»

«Економічно обгрунтований тариф у тролейбусі – 4,58 грн», – директор «Черкасиелектротрансу»
в Новини, Суспільство

На думку Петра Кучера, якщо сьогодні мова йде про транспортиу реформу, потрібно впровадити електронний облік перевезених пасажирів, в тому числі й пільговиків.

– У 2011 році була прйинята концепція розвитку транспорту. Це, власне, те, що я називаю програмою транспортної реформи. Разом із тим, розглядалася і оптимізація маршрутної мережі  міста, – розповів Петро Кучер у коментарі нашому виданню.

З досвіду інших міст, зазначив він, всі ці процеси зажди починаються з електротранспорту.

Щодо диспетчерської, яка має бути сторена в місті, Петро Кучер зазначив, що  її завдання – управління, облік і контроль за транпортною роботою, а в завершеному варіанті в кінці зміни через програму 1С буде нараховуватися заробітна платня лінійним праціникам. Вона буде враховувати, коли виїхав тролейбус і коли заїхав.

– Мені набридло сулухати коли говорять «Ми даємо гроші підприємству». Та не треба мені нам давати. Давайте обліковувати транспортну роботу підприємства і платити підприємству за виконану роботу, – говорить він. – Але і це – просто опції. А транспортна реформа в цілому – це цілий комплекс робіт.

Згадав директор «Черкасиелектротрансу» і про тарифи.

– Якщо тариф в електротранспорті сьогодні  2 гривні, а економічно обгрунтований  – 4,58 грн, то хай  підприємству доплатять різницю в тарифі, – сказав він. – Відпоідно до чинного законодаства, за різницю тарифів потрібно доплачувати. Якби підприємству сьогодні платили всі пасажири, і пільговики  тому числі по 2,50, то підприємство будувало б свою економіку без фінансових надходжень із бюджетів різних рівнів. За моїми підрахунками, процент пільговиків великий.

Саме тому, на думку Петра Кучера, сьогодні обов’язково потрібен облік.

– Ми не можемо навіть заключити договори відповідно до оплати за кілометр, як це робиться в Європі, бо без електронного обліку це неможливо, – пояснив він.

При цьому додав, що розмови про створення диспетчерської йдуть уже три роки, і був шанс, що вона з’яиться наприкінці минулого року. Однак тоді ці кошти перекинули на ОСББ. Однак у Програмі соціально-економічного розвитку кошти передбачені, і протягом місяця приймають пропозиції стосовно траспортної реформи. Тому є надія. що  поява диспетчерської в місті не за горами.

Реклама