Учора на черкаському Дніпрі не знайшли тіло людини, проте пошуки тривають (ВІДЕО)
Понад пів сотні будинків у Черкасах залишилися без світла
На Черкащині 22-річний чоловік за гроші підпалив релейну шафу на залізниці (ВІДЕО)
Директорку черкаського кінотеатру, яку підозрюють у хабарництві, відсторонили від посади
За графіком: в ОВА розповіли про відновлення будинку в Умані
Подружжя росіян, яке майже два роки перебували на Черкащині, повернуть додому
У Корсунській лікарні оновили реанімаційне відділення
На Черкащині є влучання по об’єкту енергоінфраструктури, — Табурець
Ігор Табурець відзначив нацгвардійців за службу (ФОТО)
Кілька “шахедів” знищили в небі над Черкащиною
Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
- Видання Вичерпно
- Новини
- Наразі на мосту через Дніпро працюють близько 40 працівників, – САД
Наразі на мосту через Дніпро працюють близько 40 працівників, – САД
Темпи робіт на черкаському мосту через Дніпро досі залишаються незадовільними, що призвело до серйозного відставання у раніше затвердженому графіку ремонту мосту. Про це під час сьогоднішньої координаційної наради повідомив заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації Сергій Овчаренко.
Наразі на мосту вже почали проводити роботи в дві зміни, протягом яких працюють близько 40 працівників підрядної організації “Альтком”.
Роботи з облаштування асфальтобетонного покриття планують завершити до середини вересня цього року. Так само до 15 вересня мають виправити ситуацію із відставанням у графіку робіт на мосту.
– Підрядна організація “Альтком” до виконання робіт приступила 19 червня. На жаль, на самому початку підприємство неналежним чином організувало роботу, внаслідок чого мало місце відставання від затвердженого графіку, – повідомив керівник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Владислав Демиденко. – Зрештою, на спільних нарадах було відкориговано графік проведення ремонтних робіт. Протягом останніх 15 днів підприємством значно збільшена кількість робітників, залучена додаткова техніка, роботи проводяться у дві зміни.
Наразі, за словами пана Демиденка, відбувається фрезерування асфальтобетонного покриття по всьому лівому проїзду, демонтаж бар’єрного огородження і захисних секцій, вже замінено три залізобетонні плити і обстежуються інші, 6 прогонів мосту підготовлені для проведення робіт із монтажу арматури та бетонування.
– У п’ятницю був перерахований аванс “Альткому” і наразі завезені всі матеріали для проведення робіт з армування та бетонування залізобетонної плити. Укладені необхідні договори з постачання матеріалів, – сказав Демиденко.
До відома, на мосту проводитимуться наступні види робіт: облаштування нової монолітної залізобетонної накладної плити по існуючим залізобетонним плитам проїзної частини мосту; облаштування ізоляції на основі бітумно-латескної емульсії; покриття проїжджої частини двома шарами асфальтобетону; облаштування захисного шару низу існуючих залізобетонних плит полімерними матеріалами; заміна освітлення; облаштування металевого двохсекційного оцинкованого огородження проїзної частини та інше.