Перевізники заявили, що возитимуть і надалі пільговиків та вибачилися перед АТОвцями

37002225_1585102998284672_7067493428598145024_n
престо 728_90

Сьогодні в Черкаській обласній державній адміністрації пільговики, перевізники та керівники деяких районів зібралися разом із обласною владою поговорити про пільгові перевезення та постанову Кабміну, яка передбачає монетизацію пільг.

- Сьогодні ми зібралися вирішити проблему пільгового перевезення. Вона не є системною в цілому по області, — сказав голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко.

Ця постанова Кабміну носить абсолютно рекомендаційний характер і органи місцевого самоврядування можуть запроваджувати монетизацію пільг на власний розсуд.

- Ми вказали тариф, нижче якого не можна встановлювати, а вище можна. До 2016 року компенсація за пільгове перевезення здійснювалася за кошти державного бюджету, відсоток виконання становив лише 20%. У 2017 року видатки на відшкодування за пільговий проїзд перенесені виключно на місцеві бюджети. Найкраще фінансуються пільговики у містах Звенигородка, Сміла та Умань. А в місті Черкаси не закладено жодної копійки. Тому ми маємо шукати спільне вирішення. Я пам’ятаю 2014 рік, коли була така ж сама ситуація, тоді місто Черкаси виділило 3 мільйони гривень і ситуація була врегульована, — сказав Юрій Ткаченко.

У свою чергу депутат міськради Роман Діскант зауважив, що ці цифри не зовсім коректні по місту Черкаси, оскільки там не враховані показники по електротранспорту.

- В автобусах висить оголошення, що від завтра припиняється пільгове перевезення. Тому зараз ми, в першу чергу, говоримо про автотранспорт, — зауважив Юрій Ткаченко.

- Дійсно, депутати міської ради не були готові до цієї постанови Кабміну і не заклали кошти в бюджеті на відшкодування. Тому ми просимо перевізників перетерпіти цей перехідний момент. А ми вже в другому півріччі відшкодуємо в тих межах, у яких зможемо. Звичайно, стовідсотково відшкодувати ніхто не зможе. Але, на мою думку, зрештою треба провести ту славнозвісну транспортну реформу, — висловив свою думку депутат Олександр Згіблов.

Окрім того, під час наради прозвучала інформація, що у Звенигородському районі перевізники відмовляються безкоштовно перевозити АТОвців, беруть лише «проходящі» автобуси. Але місцевий перевізник це заперечив. За його словами, вони не висадили жодного учасника бойових дій. Проблема в іншому: немає достатнього пасажиропотоку, щоб їхні маршрути були рентабельними.

У свою чергу заступниця міського голови Умані Юлія Малішевська відзначила, що вони вирішили питання із пільговими перевезеннями ще декілька років тому, внісши зміни в програму «Турбота». Тому наразі немає нарікань ні від пільговиків, ні від перевізників. Наразі вони виділили на 25 тисяч пільговиків понад 3,6 млн грн.

- Спілкуючись із побратимами з усіх регіонів, ми бачимо, що місто Умань на висоті. Якщо там вирішили цю проблему, то чому в інших районах не можуть? Наша категорія, ветерани сьогоднішньої війни, доведені до такого стану, що ми вже не сідатимемо за стіл перемовин, ми просто застопоримо весь рух. Шановні перевізники, вирішуйте ваші питання з владою. Я до вас звертаюся з проханням і невеличким ультиматумом: не грайте з нами в ці ігри. Війна триває і вона ще не скоро закінчиться. Зараз по всій державі склалася така ситуація, що тільки піднести сірник і це спалахне, — сказав голова ГО «Черкаський союз учасників АТО» Олексій Колісник.

Черкаський перевізник Володимир Соломенний розповів, що наразі склалася ситуація, коли АТОвців виставили проти перевізників.

- Ми перевозимо 7 пільгових категорій. Там і учасники бойових дій, і чорнобильці з афганцями, і діти-сироти. Але головне питання в тому, що ми за 4 гривні перевозити не можемо. Учасників бойових дій ми перевозили і будемо перевозити. Але ж нам кажуть, що підвищать проїзд, якщо ми будемо перевозити безкоштовно в певні години пенсіонерів та школярів, — розповів Володимир Павлович.

Інша перевізниця Олена Куниця сказала, що замість того, щоб вирішувати нагальні питання, дві політичні сили в міській раді готуються до виборів.

- Ви зібрали нараду, всі прийшли, а міської влади немає. Вони у «Фейсбуці» стріми дивляться. Нам ніколи на сто відсотків не покривали пільгові перевезення, однак хоч 10-15% виділяли, ми знаходили спільну мову. Якщо ви говорите, що виділяють кошти тільки електротранспорту, то вийдіть і скажіть пільговикам, що вони їздитимуть тільки на тролейбусах. Наших хлопців, які нас захищають, ми будемо возити. Хочете, щоб ми вибачилися за цю ситуацію, то я приношу вибачення. Але я хочу, щоб і нас почули. Ми прийшли до колапсу, — сказала Куниця.

- Ми зрозуміли, що проблема має вирішуватися за столом перемовин із  міською владою без залучення АТОвців. Тому я рекомендуватиму міському голові створити робочу групу за участі перевізників для визначення економічно обгрунтованого тарифу по місту Черкаси, — підвів риску на нараді голова ОДА Юрій Ткаченко.

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить