Прийняли по 4, але перевізники хочуть більше: вартість проїзду в Черкасах знову зростатиме?

projzd-4grn

Сьогодні членами виконкому було прийнято рішення про підвищення вартості проїзду в міському пасажирському трансопрті до 4 гривень. Цьому передували об’єктивні причини, переконує перший заступник міського голови Черкас Станіслав Овчаренко.

- Розглядаючи це питання, ми виходили з об’єктивних економічних чинників і щоб не допустити зупинення в місті пасажирських перевезень, ми прийняли таке рішення, — наголосив Станіслав Овчаренко.

Відзначимо, самі ж перевізники неодноразово наголошували, що у той тариф, який був до цього, закладалося ще паливо по 11 гривень та набагато нижча собівартість запчастин. Наразі середня вартість палива складає 22 гривні. За розрахунками більшості перевізників міста навіть тариф у 4 грн не є обгрунтованим і має становити 5, а то й 6 грн, щоб їхня робота була рентабельною.

А от чи зміниться якість перевзень з підвищенням вартості проїзду? Адже і до цього не всі перевізники дотримувалися норм та правил, викладених у договорі з міською радою.

- Ми ставимо вимогу про підвищення комфортності проїзду. Наприклад, ми вимагаємо, щоб в транспорті встановлювали сучасні технології, такі як Wi-Fi, — сказав перший заступник міського голови.

Також він відзначив, що якщо містян не задовольняє якість обслуговування того чи іншого перевізника, то вони із письмовою скаргою можуть звернутися до транспортного управління Черкаської міської ради. Все це згодом врховуватиметься при проведенні конкурсу на міський маршрут після того, як у перевізника закінчиться договір.

До слова, минулого року варість проїзду з 2 грн 50 коп до 3 грн так само була підвищена відразу після нового року. Тому цілком імовірно, що вже через рік, а той рініше, черкасці отримають нову вартість проїзду.

- Ми проводимо моніторинг (вартості проїзду — ред.) по всій Україні. І в деяких містах вона набагато вища. Безперечно, перевізники незадоволені таким рішенням і хочуть, щоб вартість проїзду в міському транспорті сягала 5-6 гривень з пасажира, — сказав Станіслав Овчаренко.

У той же час він висловив сподівання, що міська рада, як і у 2016 році, візьме на себе функцію, яку до цього виконувала держава, по відшкодуванню перевізникам пільгового проїзду. В першу чергу це стосується електротранспорту.

Нагадаємо, наприкінці 2015 року міський голова Черкас Анатолій Бондаренко відзначав, що робитиме все можливе, щоб вартість проїзду в Черкасах не підвищувалася. Однак, як пояснив Сатніслав Овчаренко, на той час дійсно не було об’єктивних чинників для підвищення вартості проїзду, на сьогоднішній же день вони з’явилися…

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить