Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
Маленький волонтер з великим серцем: 11-річний уманчанин допомагає переганяти автівки для військових
Оприлюднили подробиці різанини в Уманському університеті
Сквер Героїв Азову та провулок Ягідний: у Черкасах перейменували низку топонімів
Енергетики ПАТ “Черкасиобленерго” розпочали ремонтний період обладнання відкритих розподільний пристроїв напругою 150, 110 й 35 КВ (ФОТО, ВІДЕО)
Уманчани заборгували за тепло понад 38 млн грн
Петицію про звільнення черкаських чиновників – не підтримали
ТОВ “Черкасиенергозбут” звітує споживачам-власникам генерувальних установок
На переході в Черкасах, де нещодавно збили хлопчика, встановлять світлофор
- Видання Вичерпно
- Новини
- Програму розвитку міського електротранспорту затвердили терміном на 3 місяці
Програму розвитку міського електротранспорту затвердили терміном на 3 місяці
На сьогоднішній сесії депутати міськради розглянули питання стосовно затвердження програми розвитку міського електротранспорту у м. Черкаси на 2017-2020 роки. Вона включає кілька пунктів, зокрема, створення диспетчерської, яка дозволить контролювати транспортні засоби в реальному часі.
Зокрема, має бути оформлена відповідна документація на GPS-трекери. Саме через них виникла суперечка.
У депутатів виникло питання, для чого в програмі записана їхня повторна закупівля. На це директор КП “Черкасиелектротранс” Петро Кучер пояснив, що замінювати вже існуючі трекери новими ніхто не буде.
– Просто буде зроблено так, щоб вони працювали в системі контролю, так, як це робиться в інших містах, де вже впроваджено транспортну реформу. Витрати на впровадження такої системи контролю за попередніми підрахунками становитимуть 420 тисяч гривень, – сказав Петро Кучер.
Після довгих суперечок депутат Згіблов запропонував прийняти програму на місяць, а якщо буде потрібно, то спеціально зібрати сесію по цьому питанню.
– І вже на цій сесії можна буде вирішити, що робити далі, а кого, можливо, звільнити за бездіяльність, – додав Згіблов.
Депутат Руслан Зоря у свою чергу запропонував взяти команду з міста, де вже впроваджено транспортну реформу, і заплатити їм з міського бюджету за запровадження такої системи в Черкасах.