Транспортні баталії Черкас: боротьба за 33 маршрут продовжується

avtobus
Житловий комплекс

Історія із 33 маршрутом, на якому згідно рішення конкурсної комісії переміг перевізник ДП «Чарз-Авто», триває. Проте це рішення було в суді оскаржене поперднім перевізником, який обслуговував цей маршрут понад 15 років, ФОП Кондаков ще півроку тому.

Певний час діяла заборона Соснівського районного суду м. Черкаси на визнання переможцем по цьому маршруту ДП «Чарз-Авто», оскільки ФОП Кондаков оскаржив це рішення. Проте наразі судом винесено рішення про зняття цієї заборони і викокнком у 10-денний термін має ввести дане рішення конкурсної комісії в дію.

- Після проведення конкурсу було визначено переможця. Відповідно передбачався 30-денний термін, в який потрібно було ввести в дію рішення конкурсного комітету, але у зв’язку із судовим рішенням, яке забороняло це проводити, це рішення не розглядалося і було відкладене. Сьогодні судова заборона знята і на виконавчому комітеті лежить обов’язок ввести в дію рішення конкурсного комітету, — пояснив юрист Черкаської міської ради.

У свою чергу Валентина Кондакова відзначила, що суд виніс несправделиве рішення:

«Ці суди не для людей. Бальна система несправедлива. Я вважаю, що ми достойно обслуговували наших громадян. У нас стільки людей залишаться без роботи, ви про них подумайте».

«Київській апеляційний суд виніс рішення, що ви не праві. Що ви нам зараз пропонуєте робити? — у відповідь на слова перевізника Кондакової відповів перший заступник міського голови Черкас Станіслав Овчаренко та додав, що у конкурсі приймало участь 5 перевізників, але задовльнити всіх вони не можуть.

На захист перевізника. що програв. став один з членів виконкому.

- Я можу запевнити, що на 33 маршруті якість перевезень була вищою, ніж на «Чарз-Авто». Давайте голосувати по совісті, а не відповідно  до якихось незрозумілих регуляторних актів, — сказав Дмитро Кухарчук та додав, що «Чарз-Авто» є монополістом в м. Черкаси, а сама фірма київська (цей перевізник обслуговує 12, 20, 25 та 31 маршрути м. Черкаси — ред.).

Зрешто, якщо виконком не прийме якесь рішення, то його дії будуть визнані протиправними, а маршрут, по суті, залишиться нічийним.

Проте рішення членами виконкому так і не було прийнято і воно буде винесено на розгляд наступного засідання  виконавчого комітету.

Відзначимо, при нарахуванні балів перевізникам враховується кількість автообусів, їх пасажиромісткість, кількість працівників, відповідність євростандартам та інші чинники.

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить