У 2017 році електротранспортом Черкас перевезено 24 мільйони осіб: звіт керівника КП «Черкасиелектротранс»

У 2017 році електротранспортом Черкас перевезено 24 мільйони осіб: звіт керівника КП «Черкасиелектротранс»
в Економіка, Новини

Протягом 2017 року міським електротранспортом скористалося понад 24 мільйони осіб, з них майже 18 мільйонів – це пільговики. Це враховуючи той факт, що наразі містом курсує 54 тролейбуси, 16 з яких понад 30 років, а 48 – понад 25.

Слайд11

Згідно звіту підприємства за 2017 рік, левову частку його доходів складає компенсація виплат за пільгове перевезення – понад 25 млн грн, та компенсація різниці в тарифі між діючим та економічно обґрунтованим – майже 16 млн грн. У той же час доходи підприємства від перевезення пасажирів за готівковий рахунок складають лише 12,5 млн грн. Тому саме завдяки електротранспорту реалізовуються соціальні ініціативи в місті, такі як  безкоштовне перевезення школярів та студентів.

Слайд13

– Електричний транспорт – один із основних елементів соціальної інфраструктури міста, що забезпечує потребу жителів у міських перевезеннях. Та кількість перевезених пільговиків говорить сама за себе. Також не варто забувати, що саме електротранспорт виручив містян, коли перевізники не вийшли на маршрути. Окремо наголошу на перевагах цього виду транспорту, зокрема, це його екологічність, доступний тариф, велика пасажиромісткість та зручна схема розміщення маршрутів, – відзначив керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер.

Kucher

Слайд12

За словами керівника підприємства, черкаський електротранспорт попри постійну потребу в оновленні рухомого складу, розвивається. В першу чергу в напрямку забезпечення високого рівня культури обслуговування пасажирів та підвищення якості пасажирських перевезень.

Слайд6

У 2017 році, відзначає Петро Кучер, вони працювали над досягнення таких основних цілей:

  • здійснення регулярних перевезень тролейбусами мешканців та гостей міста;
  • підвищення рівня якості, комфортності та безпечності пасажирських перевезень міським електротранспортом;
  • залучення ширшого кола споживачів до користування послугами міського електротранспорту, зокрема, молоді;
  • оновлення рухомого складу, проведення усіх видів ремонтів, обслуговування та підтримання рухомого складу в належному технічному стані;
  • забезпечення беззбиткової роботи КП «ЧЕТС»;
  • забезпечення розвитку міського електротранспорту;
  • підготовка та підвищення кваліфікації водіїв, слюсарів рухомого складу та інших;
  • надання послуг підприємствам та населенню в задоволенні їх потреб, організація оздоровчої роботи, надання послуг базою відпочинку.

На підприємстві намагаються йти в ногу з часом, тому протягом останніх років в тролейбусах з’явився вільний доступ до мережі Інтернет завдяки Wi-Fi-зонам в 20 тролейбусах, можливість відстежувати рух тролейбусів у реальному часі завдяки встановленню GPS-трекерів, встановлення в салонах тролейбусів QR-кодів для проведення безготівкового розрахунку за проїзд через додаток Приват24, розміщення електронного табло та інше.

Враховують на комунальному підприємстві і побажання самих містян. Таким чином було запроваджене синхронне звукове та візуальне інформаційне забезпечення в салонах тролейбусів, розміщення на всіх зупинках міста розкладів руху тролейбусів з оперативним їх оновленням та реконструкція освітлення салонів тролейбусів.

До слова, програмою розвитку міського електротранспорту у м. Черкаси на 2017 — 2020 р.р. передбачено придбання 8 тролейбусів щорічно. Наразі на це кошти в бюджеті міста на 2018 рік не закладені, однак на останній сесії секретар міськради пообіцяв вивчити питання оновлення тролейбусного парку.

Реклама