У міськраді розбиралися, кому повинен належати додаток MapaMagic

У міськраді розбиралися, кому повинен належати додаток MapaMagic
в Новини, Суспільство

Сьогодні в міській раді пройшла прес-конференція заступника міського голови Черкас Руслана Сотуленка з питань транспортної реформи в місті, на якій зачепили питання роботи додатку MapaMagic.

На захід прийшов і Віктор Євпак, який раніше заявляв про те, що міська влада зробила все, щоб його проект MapaMagic, який допомагав черкасцям відслідковувати час прибуття транспорту, зокрема тролейбусів, зупиняє свою роботу.

На початку прес-конференції до залу зайшов міський голова Анатолій Бондаренко, аби пояснити свою позицію з цього приводу.

– Ми не проти впровадження будь-яких систем, – заявив він. – Але можна впроваджувати, якщо ти місту безкоштовно передаєш. А якщо ти хочеш “обкатати” свою систему Черкасах, а потім шантажувати місто і продати, то це інші речі.

15725927_1032131463581831_1226422890_o-1

Також міський голова додав, що вони з Віктором Євпаком зустрічалися лише один раз і не давали йому ніяких гарантій.

– Доцільно, щоб усе було на балансі міської ради або КП “Черкасиелектротранс”, тоді буде незалежність і стратегічність. А не так, що нам листа прислали і знімайте (маються на увазі GPS-трекери, – ред.) все, що є, – додав від себе і заступник міського голови, який курує це питання, Руслан Сотуленко.

– У вас єдина претензія в мою сторону, що я не передаю вам у власність, – у свою чергу відзначив власник проекту MapaMagic Віктор Євпак. – Чому я не передаю у власність? Тому що ви тоді станете авторами IP – інтелектуальної власності, а я хочу встановити цю систему в інші міста. Якщо ви є власниками IP, то я не зможу цього зробити. Щоб “відбити” ці гроші, які я буду вкладати в Черкаси, мені потрібно заробляти в інших містах. Це не є секретом, я про це казав з першого дня. Це така бізнес-модель.

15748977_1032136493581328_2089770888_o

У свою чергу в міській раді відзначають, що вони і надалі не проти впровадження цього проекту і не були ініціаторами припинення його функціонування.

За словами керівника КП “Черкасиелектротранс” Петра Кучера, ще у березні-квітні почалося обговорення пропозицій, наданих Віктором Євпаком щодо впровадження додатку, що дасть можливість відслідковувати рух тролейбусів, які, зрештою, були підтримані. У травні-червні по цьому питанні були відпрацьовані технічні моменти і керівником електротрансу було запропоновано йти далі і впроваджувати диспетчерську. Для цього на комунальному підприємстві були розроблені технічні умови.

– Але десь через місяць він (Віктор Євпак – ред.) мені зателефонував і сказав, що наша пропозиція поки затримується, бо у нього є інші інтереси і його більше не розуміють у впровадженні його додатку з автоперевізниками. Більше розмов ніяких не було. А у цю п’ятницю (24.12) мені на стіл поклали документ від Віктора Миколайовича Євпака, що він відкликає своє обладнання, – пояснює Петро Кучер.

У трьохсторонньому договорі, що був укладений до 31 грудня 2016 року, зазначається, якщо за два тижні до закінчення одна із сторін не запропонує його розірвання, то він буде продовжений на рік. В цілому, договір вже пролонгувався на рік, відзначає Петро Кучер. Але в п.3.1 міститься рядок: якщо власник обладнання вимагатиме його повернення, то КП “Черкасиелектротранс” повинні демонтувати його у тижневий термін. Після отримання цього листа він був відданий на узгодження третій стороні – департаменту ЖКК.

Після цього, за словами Петра Кучера, він побачив відео, в якому Віктор Євпак звинувачує і його в тому числі у зриві запровадження проекту.

Зачепили під час обговорення припинення роботи цього додатку і питання встановлення його на автобусних маршрутах. Зокрема керівник транспортного управління Віталій Москалекно пояснив, чому не вдалося відразу запровадити цей проект в автобусах міста.

– Пан Євпак виявив бажання встановити GPS-трекери комплексно на всі відразу маршрути. На даний час із 26 маршрутів, маршрутів 8-9 ще із старими договорами, в яких це не прописано в договорі і ми не можемо їх змусити поставити це. І вони не мають бажання вносити зміни в договір. Далі у березні у нас буде конкурс і  залишиться буквально три маршрути, які будуть ще рік їздити по старих договорах. А у 23 нових вже буде прописано, що вони зобов’язані встановити GPS-трекери, – пояснив він.

Окрім того, представники міськради повідомили, що подальшу співпрацю вони бачать тільки після проведення конкурсу, в якому можуть взяти участь й інші учасники. Також вони додали, що цей додаток є лише складовою транспортної реформи, яку планують запровадити в місті.

Проте відповідь на основне питання, чи буде і надалі функціонувати в місті додаток MapaMagic, присутнім на заході журналістам і громадськості, так і не  вдалося почути.

Реклама