В обленерго розповіли, що робити з договорами, які прийшли разом із рахунками

В обленерго розповіли, що робити з договорами, які прийшли разом із рахунками
в Новини

В “Черкасиобленерго” повідомляють, що на виконання положень Закону України “Про ринок електричної енергії” з 1 січня 2019 року послуги з розподілу (передачі) та постачання електроенергії споживачам в Україні (в тому числі в Черкаській області) надаватимуть дві різні компанії:

– Оператор системи розподілу – ПАТ “Черкасиобленерго”

– Електропостачальник універсальної послуги – ТОВ “Черкасиенергозбут”.1543304718_1

Кожна компанія буде зосереджена на своїх завданнях, а тому передбачається надання послуг споживачам якісніше й оперативніше.

Як продовжити споживати електроенергію з 1 січня 2019 року?

– Для комфортного та безперервного продовження користуватися електроенергією, необхідно тільки приєднатися до договору про надання послуг із розподілу електроенергії – ПАТ «Черкасиобленерго», а також окремо – до договору про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг – ТОВ Черкасиенергозбут.

– УВАГА! Споживачам не потрібно спеціально відвідувати Центри обслуговування споживачів (РЕМи) або телефонувати до кол-центру, для приєднання до цих договорів. Держава передбачила спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно зробити, – це продовжити користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Для більшої впевненості пропонуємо підписати заяви-приєднання та повернути їх.

– Якщо споживач не подасть письмового повідомлення про заперечення в укладенні (приєднані до) публічного договору, сплатить рахунок та/або продовжить споживати електроенергію – це буде вважатися його згодою з умовами публічного договору й автоматично приєднає його до послуг двох компаній – постачальника електроенергії універсальної послуги та розподільчої компанії.1543304708_2

Зміни в рахунках та передача показів:

– У побутових та малих непобутових споживачів і надалі залишається один рахунок за електроенергію, у якому з’являться два окремі рядки: вартість послуг із розподілу та вартість електроенергії.

– Тариф для побутових та малих непобутових споживачів і далі регулюється державою. Перший оновлений рахунок побутові споживачі отримають у лютому 2019 року за електроенергію, спожиту в січні.
Зверніть увагу, всі розрахунки проводяться через постачальника універсальної послуги ТОВ “Черкасиенергозбут”.

– Оплата ж за електроенергію спожиту включно по грудень 2018 року здійснюється виключно на рахунок ПАТ “Черкасиобленерго”.

– Споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та надавати їх оператору системи розподілу в один із таких способів:

– через особистий кабінет побутового споживача на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
– скориставшись мобільним додатком Viber через паблікчат ПАТ “Черкасиобленерго”
– за формою “Передати покази лічильника” на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
– за телефонами кол-центру ПАТ “Черкасиобленерго”: (0472) 33-87-87, (050) 434-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-481543304661_3
За інформацією Черкасиобленерго

Реклама