Відтепер черкащани можуть звернутися до Комісії з питань розгляду скарг через Портал державних послуг iGov

Відтепер черкащани можуть звернутися до Комісії з питань розгляду скарг через Портал державних послуг iGov
besplatka_728_90_ukr

​Для забезпечення розгляду скарг було утворено постійно діючу Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Про це повідомила заступниця начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальниця Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області ​Нона Корж

Відтепер усі громадяни можуть подати скаргу до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України через Портал державних послуг iGov (https://igov.gov.ua/service/333/general).

Скаргу розглядають протягом 30-ти днів. У разі, якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, а також залучення скаржника чи інших осіб, загальний строк розгляду скарги може бути продовжений до 45-ти днів.

​Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:

- на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації нерухомості);

​- на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора (в сфері реєстрації бізнесу);

​- на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів протягом 60-ти календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

​Рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України протягом 15-ти календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Довідкова інформація та методична допомога щодо складання скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації надається Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області за телефоном (0472) 33-00-27 або за адресою: м. Черкаси, бульв. Шевченка, 185, каб. 244.

Можливо Вас зацікавить