Які й скільки? На КП «Черкасиелектротранс» вирішували, які тролейбуси потрібно купувати для міста (ВІДЕО)

smartcapture
besplatka_728_90_ukr

11 червня 2019 року на КП «Черкасиелектротранс» відбулись збори трудового колективу, на яких розглядались питання зняття Черкаською міською радою 8 млн грн, виділених на відшкодування різниці в тарифах, закупівля тролейбусів для м. Черкаси, а також інші питання, які хвилюють працівників.

Збори відбулись за участі міського голови Анатолія Бондаренка, голови Черкаської обласної організації профспілки працівників ЖКГ, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення Івана Анашкевича,  помічника міського голови Павла Мосійчука та представників громадських організацій.

Директор підприємства Петро Кучер повідомив, що підприємству виділені кошти на придбання шин у сумі 1,2 млн грн та на придбання тролейбусів – 10 млн грн. Також у цьому році КП «ЧЕТС» вперше почало працювати з міською радою по актах виконаних робіт, по яких підприємство отримує кошти саме за виконану транспортну роботу.

- Нікому не вірте, що підприємство дотується, підприємство здійснює свою діяльність на принципах господарського розрахунку – це визначено статутом і програмами міста. Виконавчий комітет Черкаської міської ради уклав договір з підприємством на перевезення пасажирів від 31 січня 2012 року, де чітко визначено кількість розкладів, по яких повинні працювати тролейбуси, початок і закінчення роботи на кожному маршруті, інтервал руху. Також визначений порядок відшкодування коштів за перевезення пільговиків, згідно договору укладеного з департаментом соціальної політики від 4 січня 2019 року, та відшкодування різниці в тарифах, що регулюється договором з  департаментом  ЖКК від 14.01.2019 року, — відзначив Петро Кучер.

dav

Однак рішенням  останньої сесії ЧМР, яка відбулась 4 червня 2019 року, знято 8 млн грн, виділених на відшкодування різниці в тарифах.

– У підсумку, зважаючи на  дефіцит коштів, підприємство через півтора місяці не зможе надавати послуги з перевезення пасажирів,  згідно  договору, укладеного з виконавчим комітетом ЧМР, та буде відключено від постачання електричної енергії з огляду на  заборгованість, що виникне. Також виникне заборгованість з виплати заробітної плати та податків на неї, що призведе до нарахування штрафів та пені в розмірі близько 500 тисяч гривень щомісячно, — прокоментував Петро Семенович.

Працівники КП «ЧЕТС» також акцентують увагу на тому, що через постійну фінансову нестабільність та низьку заробітну плату з підприємства ідуть молоді спеціалісти, зокрема, водії, без яких тролейбусний парк просто не зможе існувати.

У свою чергу, присутній на зборах міський голова Черкас Анатолій Бондаренко відзначив, що кошти на КП «Черкасиелектротранс» є і їх вистачить, щоб щомісячно виплачувати заробітну плату і оплачувати електроенергію.

– Подивимося по першому півріччю і, я думаю, кошти ми додамо, — сказав Анатолій Васильович. – На сьогоднішній день є 70 мільйонів гривень, які розписані на 12 місяців для тролейбусного парку. Зняли певну суму для того, щоб купити тролейбуси. Я в першу чергу зацікавлений, щоб не було питань щодо виплати заробітної плати.

smartcapture

Спеціалісти КП «Черкасиелектротранс» наголосили, що розвиток підприємства неможливий без оновлення рухомого складу. Наразі ж досі не вирішено, які саме тролейбуси будуть закуплятися на КП і в якій кількості. Але спеціалісти підприємства відзначають, що тролейбусів, які були у використанні, на підприємстві  достатньо для виконання замовленої транспортної роботи, мета  — оновлювати парк, а не збільшувати б/у техніку, особливо враховуючи складність її обслуговування та відсутність ремонтно-технічної бази.

dav

Наразі на обслуговуванні КП «Черкасиелектротранс» є тролейбуси «Богдан» Т 70117, білоруські АКСМ  32102 та 321, ЛАЗ Е 183D1, ЗиУ 682В, ЗиУ 682Г, ЗиУ 683Б, ЗиУ 6205 та К-1205. Саме марки цих тролейбусів вміють обслуговувати і ремонтувати на підприємстві. Тож, відзначають працівники КП, потрібно купувати ті тролейбуси, які вже є у використанні на підприємстві  або схожі за конструкцією.

– Я хотів би, щоб кожен житель нашого міста розумів, що ми купуємо і за яку ціну. Але це повинен бути якісний продукт, щоб потім ми не тягали ці тролейбуси, — підсумував очільник Черкас. – Тому я пропоную провести дискусію і на ній вирішити, які ж все-таки тролейбуси ми маємо закупити.

Детальніше у нашому відео:

Можливо Вас зацікавить