«Якщо є кадри, то є майбутнє у підприємства», — «Черкасиелектротранс» готує професійних водіїв

trolejbus 3
banner

Нині ситуація з працевлаштуванням українців за кордоном досить поширена. Сьогодні не потрібно їхати на заробітки до країн Європи, оскільки працювати можна і в рідному місті. Як зазначив керівник КП «ЧЕТС» Петро Кучер, підприємство пропонує працевлаштування з гідною оплатою праці, повним соціальним пакетом,  а також проводить професійне навчання з підготовки водіїв категорії «Тролейбус».

З вересня розпочалося навчання першої групи водіїв на комунальному підприємстві «Черкасиелектротранс». Вже через 5 місяців вони керуватимуть тролейбусами, отримавши відповідну кваліфікацію, теоретичні знання і практичні навики.

elektrotrans4

Навчання водіїв безпосередньо на комунальному підприємстві стало можливим тільки після отримання освітньої ліцензії у травні 2017 року та акредитації від Міністерства внутрішніх справ України у серпні 2018 року. До цього ж нових водіїв готували на навчально-курсовому комбінаті, який надавав лише методичне забезпечення. Це створювало певні незручності, оскільки матеріально-технічна база все одно була «Черкасиелектротрансу».

– Тому ми вирішили самі готувати водіїв, оскільки у нас є матеріально-технічна база та викладацький персонал. З центром зайнятості підприємство має угоду про професійне навчання безробітних. Перша група була сформована з мінімально можливої кількості осіб, а саме 10. Проте одного учня не влаштував режим навчання і ми його відрахували, тому наразі у нас навчається 9 осіб. Згідно ж ліцензії ми маємо право за один курс готувати не більше 16 водіїв тролейбусів. Навчання проводиться згідно з робочим планом у відповідності з державним стандартом України по підготовці водіїв транспортних засобів категорії «Тролейбус», — прокоментував заступник керівника КП «Черкасиелектротранс» Олексій Ворона.

У ході 5-місячного навчання майбутні водії тролейбусів опанують не лише навики водіння транспортним засобом, а  й вивчать його будову. Також вони досконало мають знати правила дорожнього руху, адже на них лежить велика відповідальність — безпечно довезти пасажирів до місця призначення. 8 січня учні складуть іспити, після чого буде півторамісячна  виробнича практика, яка за планом навчання закінчиться 15 лютого.

elektrotrans5

– Під час практики вони самостійно керуватимуть тролейбусом, але під наглядом досвідченого водія-наставника, – наголосив Олексій Григорович.

Після цього всі учні будуть працевлаштовані на КП «Черкасиелектротранс»  і до навчання приступить наступна група.

– Після закінчення навчання ми їм гарантовано надаємо робочі місця. У нас існує потреба у збільшенні кількості водіїв для забезпечення обсягів перевезень на міських пасажирських лініях. Згідно Програми розвитку міського електротранспорту щороку наш парк повинен збільшуватися на 8 нових тролейбусів, якщо таке поповнення відбудеться, ми повинні мати відповідні кадри. Якщо кадри є, то є майбутнє у підприємства, — наголосив Олексій Ворона.

trolejbus

Наразі на підприємстві працює 95 водіїв і 99 кондукторів, потреба ж – у понад ста водіях.

– У 2010-2011 роках у нас була дещо більша програма: виходило близько 60 тролейбусів у першу зміну, а в другу зміну до 84. У вихідні не 24 тролейбуси, а 45. Водіїв працювало тоді близько 125 осіб. Ось цього рівня ми і хочемо досягти при відповідному замовленні пасажирських перевезень міським електротранспортом, — відзначив заступник керівника комунального підприємства.

Відзначимо, загалом на балансі КП «Черкасиелектротранс» перебуває 100 тролейбусів, серед них на ходу – близько 78. Щодня на лінію виходить до 64 одиниць електротранспорту у першу і другу зміни.

Loading...
Loading...

Можливо Вас зацікавить