
Черкасці просять встановити ще один світлофор на Митниці

В Умані чоловік дома зберігав три гранати. За це йому загрожує 7 років тюрми

Черкаські прокурори вимагають залишити під вартою контрабандиста наркотиків

Укрпошта випустила марки до дня звільнення міст України (ФОТО)

Загиблого на Луганщині черкащанина провели в останню путь

На Черкащині з квітня розпочнеться нерестова заборона

ЗСУ знищили понад тисячу окупантів та понад 20 бронемашин

Кілька будинків Черкас залишилися без холодної води

У Черкасах зіштовхнулися дві автівки: постраждали чоловік та дитина (ФОТО)

Сезон кліщів: як захистися від їх укусів та хвороб, які вони переносять

На Звенигородщині чоловік побудував гараж на чужій земельній ділянці

У “Дії” запустили бета-тест скасування шерингу авто

У черкаський зоопарк шукають нових працівників

Черкаські футболісти – призери Всеукраїнських змагань
- Новини
- Черкасці просять встановити ще один світлофор на Митниці
18 черкасців скористались сервісом “Пульс”

Вже не перший рік ефективно працює сервіс “Пульс”, запроваджений Державною фіскальною службою України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства, повідомляє ДПІ у м. Черкасах.
“За січень – вересень 2015 року від жителів м. Черкаси на сервіс надійшло 18 звернень, з яких 4 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 9 – роботи ДПІ у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників податків, 2 – реєстрації платниками єдиного податку та ПДВ, 2 – проведення перевірки суб’єктів господарювання”, – повідомив начальник Державної податкової інспекції у м. Черкасах Максим Криштопа.
Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів.
“Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу “Пульс”, були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників оперативно отримав інформацію про результати опрацювання його звернення”, – наголосив Криштопа.
