18 черкасців скористались сервісом “Пульс”

18 черкасців скористались сервісом “Пульс”
в Новини

Вже не перший рік ефективно працює сервіс “Пульс”, запроваджений Державною фіскальною службою України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства, повідомляє ДПІ у м. Черкасах.

“За січень – вересень 2015 року від жителів м. Черкаси на сервіс надійшло 18 звернень, з яких 4 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 9 – роботи ДПІ у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників податків, 2 – реєстрації платниками єдиного податку та ПДВ, 2 – проведення перевірки суб’єктів господарювання”, – повідомив начальник Державної податкової інспекції у м. Черкасах Максим Криштопа.  

Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів.

“Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу “Пульс”, були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників оперативно отримав інформацію про результати опрацювання його звернення”, – наголосив Криштопа.