Більше 55 тисяч дистанційних консультацій отримали споживачі обленерго в умовах карантину

Більше 55 тисяч дистанційних консультацій отримали споживачі обленерго в умовах карантину
в Новини

Уже понад місяць Україна живе в карантинному режимі, впровадженому в рамках протидії поширенню коронавірусу COVID-19. Обмежувальні заходи продовжили до 11-го травня. Та навіть за таких умов енергетики Черкащини продовжують працювати над тим, аби підтримувати якісне електропостачання жителів області. Аварійні та високовольтні бригади Товариства, оператори кол-центру 24/7 ПАТ «Черкасиобленерго» працюють у цілодобовому режимі, аби забезпечити комфорт споживачів.

Інспектори та контролери знімають покази електролічильників, а фахівці інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Черкасиобленерго» та всіх відокремлених структурних підрозділів Товариства регіону проводять дистанційні консультації та опрацьовують документи, які споживачі надсилають електронними сервісами підприємства або залишають у спеціальних скриньках для документації, якими облаштований кожен РЕМ області.

Ще на початку введення карантинних заходів ПАТ «Черкасиобленерго» наполегливо радило споживачам користуватися дистанційними сервісами для вирішення всіх нагальних питань. Як результат, лише за період із 12 березня по 22 квітня кол-центр Товариства обробив понад 55 тисяч дзвінків. Загалом, за день операторам надходить близько 500-700 дзвінків, а в період передачі показів лічильників їх кількість зростає до 7000 тисяч.

Більше 55 тисяч дистанційних консультацій отримали споживачі в умовах карантину

До інформаційно-консультаційного центру за період із 12 березня по 22 квітня надійшло 209 звернень, із них –159 усних та 60 письмових.

Поряд із цим, проводилися усі необхідні технічні роботи задля надійного та безперебійного електропостачання. Ремонтні бригади Товариства оперативно ліквідовують аварійні випадки в разі їх появи. Причиною їх виникнення можуть стати, наприклад, шквальні пориви вітру або недбалість людини. За період карантину таких ситуацій було близько двох сотень. Також проводяться заміни дефектних опор, а за потреби – терміновий ремонт устаткування. За межами населених пунктів продовжується розчистка трас повітряних ліній. Ця робота є вкрай важливою і попереджає пориви ліній електромереж внаслідок падіння гілля або дерев під час негоди, особливо взимку, через налипання снігу. Саме тому енергетики намагаються розчистити якомога більше кілометрів вздовж електроліній у теплий період, щоб підтримувати комфорт та звичний спосіб життя споживачів за будь-якої погоди та пори року.

Крім того, під посиленим контролем перебувають соціально важливі об’єкти та медичні установи області. Так, ще до початку обмежувальних заходів були проведені додаткові перевірки якості та надійності електропостачання. Також ПАТ «Черкасиобленерго» надає допомогу в облаштуванні блокпостів та контрольних медичних постів в області задля недопущення поширення коронавірусу на Черкащині.

Товариство радить споживачам і надалі користуватися онлайн-сервісами та вирішувати всі питання дистанційно.

Зробити це Ви можете зателефонувавши до інформаційно-консультаційного центру (0472) 37-95-10; 37-44-90; 37-28-56; 33-57-44 чи кол-центру 24/7 Товариства (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48, (050) 434-87-87.

Передавати покази лічильника можна:
– через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
– за телефонами кол-центру 24/7;
– за допомогою Viber;

– через швидку форму на сайті Товариства.

Також нагадуємо, що на сайті Товариства діють кабінети побутового та юридичного споживача. За допомогою кабінету юридичного споживача Ви можете:
– надати звіт в електронній формі;
– переглядати кількість спожитої електроенергії;
– переглядати історію споживання електроенергії;
– переглядати помісячний баланс розрахунків та ін.

У побутовому кабінеті Ви можете дізнатися інформацію про кількість спожитих кВт/год за місяць; тариф на електроенергію, який діє для побутового споживача станом на сьогодні, та заповнити форму передачі показів лічильника тощо.

Телефони центрів, які здійснюють консультації споживачів у районах електричних мереж, можна дізнатися ТУТ.

Реклама