
У Черкасах відбулася акція “Голоси дітей”

На Уманщині вшанували пам’ять дітей, які загинули внаслідок збройної агресії рф (ФОТО)

Загиблому Герою відкрили на Черкащині меморіальну дошку

Черкаська ТЕЦ відновила гаряче водопостачання

Під час ДТП у Черкасах постраждали діти

На Черкащині колишній директор підприємства поверне до державного бюджету понад 700 тисяч гривень

У Кам’янці анонсували планові відключення світла

– 560 орків: у Генштабі оновили дані про втрати ворога

Золотоніські правоохоронці допомогли старенькій бабусі дістатися додому

У Черкасах рідні загиблих на війні захисників купили для ТрО три дрони

Директор черкаського зоопарку розповів, як почувається тигриця

Черкаські журналісти вчилися надавати домедичну допомогу (ФОТО, ВІДЕО)

За п’ять місяців черкащани сплатили 9,8 млрд грн податків

У Черкасах відбувся Чемпіонат із вільної боротьби
- Новини
- У Черкасах відбулася акція “Голоси дітей”
Більше половини українців не працюють за спеціальністю

Більше половини українців працюють не за спеціальністю. А кожен третій змінив професію відразу після закінчення вишу. Серед тих, хто пішов працювати за спеціальністю й лишився у професії, лише третина відповіли, що задоволені своєю роботою. Такі результати опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Розрив між знаннями, отриманими в університеті, й вимогами роботодавців існує давно. У багатьох проф. сферах диплом потрібен лише формально — необхідні навички молодому спеціалісту доводиться отримувати під час стажування або вже в процесі роботи. Саме тому випускники вишів, переважно, віддають перевагу обранню цікавого для себе напрямку без прив’язки до диплома.
Як показало опитування hh.ua, більше половини українців не працюють за спеціальністю. При цьому кожен десятий працював за профілем деякий час після випуску з вишу, але вже згодом змінив професію. Кожен третій обрав інший напрямок відразу після закінчення навчання.
Серед тих, хто працює за спеціальністю, більше юристів, фінансистів і медиків. Також отримана освіта стала в пригоді тим, хто вивчав менеджмент. Рідше йдуть працювати за спеціальністю експерти з природничих і гуманітарних наук, ще рідше — педагоги. І якщо в перших двох випадках ідеться швидше про низьку затребуваність спеціалістів на ринку, то у ситуації з працівниками освіти головною причиною зазвичай є низький рівень зарплат і престижу професії.
