Сміла прощатиметься із молодим захисником, який загинув на Донеччині
Під час пожежі в Каневі постраждав чоловік
У ДТП на Уманщині постраждали шестеро людей
Черкаський посадовець викрав із міського бюджету 1, 6 млн грн
рф атакувала інфраструктуру Черкащини: прокуратура відкрила провадження (ФОТО)
Сьогодні в Каневі завершили опалювальний сезон
Стан хлопчика, якого збили на переході в Черкасах, покращився
Учора на черкаському Дніпрі не знайшли тіло людини, проте пошуки тривають (ВІДЕО)
Понад пів сотні будинків у Черкасах залишилися без світла
На Черкащині 22-річний чоловік за гроші підпалив релейну шафу на залізниці (ВІДЕО)
Директорку черкаського кінотеатру, яку підозрюють у хабарництві, відсторонили від посади
За графіком: в ОВА розповіли про відновлення будинку в Умані
Подружжя росіян, яке майже два роки перебували на Черкащині, повернуть додому
- Видання Вичерпно
- Новини
- Більшість світлофорних об’єктів у Черкасах працюють ще з часів радянського союзу
Більшість світлофорних об’єктів у Черкасах працюють ще з часів радянського союзу
Фото тематичне
У Черкасах налічують 94 світлофорних об’єкти. Більшість із них працює ще з часів колишнього радянського союзу. 16 з них було замінено у 2010-2011 роках, ще два десятки замінили упродовж останніх 5 років.
Про це повідомляє пресслужба ЧМР із покликанням на в.о. директора департаменту житлово-комунального комплексу Сергій Отрешко.
Нагадаємо, раніше депутати міськради просили перевірити стан світлофорів у Черкасах.
Проблему неналежної роботи світлофорів, зокрема, пішохідних, спричиняють старі контрОлери. Це, фактично, мозок світлофора, який керує сигналами й відповідає за вчасне їх перемикання.
«Цьогоріч у Черкасах була передбачена заміна 10 найстаріших контролерів на нові, – пояснює Сергій Отрешко. – Однак основний їхній виробник перебуває в Харкові й наразі підприємство тільки намагається відновити свою роботу. Контролери саме цього виробника є найкращими, оскільки єдині в Україні, що працюють з відкритим протоколом, тобто можуть підтримувати будь-яке програмне забезпечення для дистанційного керування світлофором і забезпечити роботу світлофорів, які вже діють на перехрестях Черкас, зокрема, й старих радянських».
За словами Сергія Отрешка, як правило, одне стандартне перехрестя має 16 світлофорів: 8 транспортних на 24 лампи та 8 пішохідних на 16 ламп – загалом одночасно на одному перехресті повинні працювати 40 ламп. Тож інколи якась із секцій світлофора не працює тому, що в старого контролера просто не залишилося робочих каналів зв’язку, аби забезпечити злагоджену роботу всіх світлофорів і лампочок на перехресті.
Окрім віку контролера та обладнання, на роботу світлофора також впливають непланові відключення електроенергії, стрибки напруги в мережі, дорожньо-транспортні пригоди, коли водії збивають машинами світлофорні стійки чи шафу керування, де й знаходиться контролер світлофора.
Бюджетом на 2022 рік було передбачено встановлення нових світлофорів у місті. Зокрема, на перехрестях Гоголя-Дашкевича та Будіндустрії-Чигиринській, і повна заміна світлофорів по бульвару Шевченка, вулицях Смілянська і Сумгаїтська.
«Звичайно, найоптимальнішим виходом із ситуації є заміна старих світлофорів новими, – вважає Сергій Отрешко. – Однак у період дії воєнного стану в державі видатки для проведення капітального ремонту світлофорів не є першочерговими. Отже, після перемоги України ми повторно будемо подавати на розгляд депутатам пропозицію про заміну старих світлофорів у місті на сучасні».