Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
- Видання Вичерпно
- Блоги
- БЛОГ: «Знаю, як уникнути затоплень міста під час дощів», – Павло Мосійчук
БЛОГ: «Знаю, як уникнути затоплень міста під час дощів», – Павло Мосійчук
У Черкасах пройшли осінні дощі, і питання того, як відводити воду з дороги, випливло на поверхню.
На багатьох вулицях нашого міста після дощів можна побачити калюжі, які псують настрій не лише водіям, які нещодавно помили авто, а й пішоходам, які не з власної волі можуть отримати порцію контрастного душу, якщо авто в’їде в калюжу. Також вода на дорозі, яка не відводиться, значно зменшує строк служби навіть найбільш якісного асфальту. Думаю, всім знайомо з фізики, що коли вода проникає в асфальт і замерзає, то при таненні замерзлі краплі води розширяються і руйнують асфальт.
Що зробити, щоб води не було на дорогах?
Звісно, можна дідівським методом ганяти працівників розчищати решітки ливнівки і мести воду віниками. Однак є інший, більш цивілізований спосіб, який пропонуємо ми, Національний корпус.
Перш за все, при ремонті доріг потрібно не лише дивитися, чи гарно ліг асфальт, а й слідкувати, чи є правильні ухили. Грамотно зроблений поперечний переріз вулиці змушує воду текти організованим струмочком вздовж бордюра. Також у проєкті реконструкції доріг варто передбачати біля краю дороги нешироку смугу з каменю, яка має бути нижче рівня асфальтового покриття на 2 см і таким чином утворювати мінірівчак, який контролює потік води і спрямовує його в дощоприймач.
Та й сам дощоприймач має бути не просто решіткою, як є зараз, а європейського зразка. Такі дощоприймачі використовуються в цивілізованому світі і є значно ефективнішими, оскільки мають більшу площу “водозабору” за рахунок двох площин, а також менше засмічуються.
Для того, щоб такі дощоприймачі та міні-рівчаки стали реальністю, а вода зникла з міських доріг, потрібно прийняти рішення про додаткові вимоги щодо проектування при будівництві, реконструкції чи ремонті вулиць.
Саме прийняття такого рішення я готовий ініціювати, адже ремонти доріг мають бути дійсно якісними, а самі дороги мають служити довго!
Павло Мосійчук, представник Національного корпусу
* Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.