Черкасами можуть курсувати тролейбуси з автономним ходом, – Петро Кучер

Черкасами можуть курсувати тролейбуси з автономним ходом, – Петро Кучер
в Новини, Суспільство

Забезпечити окремі райони міста Черкаси пасажирськими перевезеннями, що здійснюватимуться тролейбусами з автономним ходом, з такою пропозицією звертається керівник КП «Черкасиелектротранс» Петро Кучер до депутатів місцевої ради. Останні події в місті, коли перевізники без попередження оголосили страйк, і тролейбуси здійснювали всі пасажирські перевезення в місті Черкаси, довели, що цей крок вкрай необхідний обласному центру.

На жаль, не у всі райони Черкас прокладена контактна мережа, тому в подібних ситуаціях вони залишалися просто ізольованими. Вихід – використання тролейбусів з автономним ходом.

– Для можливості покращення екологічної ситуації та зменшення навантаження на транспортну мережу міста, пропоную задіяти тролейбуси, що вміщатимуть до 105 чоловік, в новозбудованих мікрорайонах міста, – говорить Петро Семенович.

Як пробний проект керівник комунального підприємства пропонує відкрити тролейбусний маршрут від Річкового вокзалу по вул. Козацькій – Героїв Дніпра – вул. Сержанта Смірнова – вул. Гагаріна – вул. Припортова – бульв. Шевченка – далі по варіантам:1) до площі Слави; 2) до Залізничного вокзалу; 3) до вул. Можайського. На  ділянках вищевказаних маршрутів  довжиною 2,3 км без прокладеної контактної мережі тролейбуси рухатимуться автономним ходом з послідуючою зарядкою акумуляторів на ділянках маршрутів з існуючою контактною мережею тролейбусів.

– Як варіант, можливо використати тролейбуси, які вже серійно виготовляються та мають автономний хід не менше 20 км з пасажирами. Орієнтовна вартість закупівлі одного тролейбуса станом на 20 листопада цього року становить 300 тисяч доларів (8,4 млн грн). Можливе зниження ціни закупки при використанні тендерних процедур та збільшення кількості одиниць закупівлі тролейбусів, – відзначив Петро Кучер.

46663202_335501517266461_6598205489153048576_n

Мінімально доцільна  кількість тролейбусів на маршруті (відповідатиме нормативним документам по інтервалу руху для регулярних тролейбусних маршрутів) — 3 одиниці.

Розрахунок техніко-експлуатаційних показників перспективних маршрутів та схеми маршрутів додається нижче.

Screenshot_2018-11-20-18-51-52

Річковий вокзал – Залізничний вокзал

Річковий вокзал - Залізничний вокзал

Річковий вкозал – вул. Можайського

Річковий вокзал -вул. Можайського

Річковий вокзал – площа Слави

Річковий вокзал - площа Слави