Черкащанам розповіли про нововведення у сфері державної реєстрації нерухомості

Черкащанам розповіли про нововведення у сфері державної реєстрації нерухомості
в Новини

У законодавстві України в сфері державної реєстрації нерухомості нещодавно відбулися зміни. Про них черкащанам розповіли під час семінару «Нововведення в сфері державної реєстрації нерухомості. Розгляд скарг у сфері державної реєстрації», що відбувся 13 жовтня в конференц-залі ГС «Агенція підтримки підприємництва та інвестицій».

У заході взяли участь представники територіального управління юстиції, зокрема, заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Черкаській області з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації Нона Корж, заступник начальника Управління державної реєстрації Олексій Кулешов та завідувач сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Світлана Шуляк-Гончаренко

Представники Управління пояснили присутнім основні принципи нового законодавства України в сфері державної реєстрації нерухомості, порядок оскарження рішення, дії або бездіяльності державних реєстраторів, та можливість отримання платної та безкоштовної інформації з державного реєстру.

Зміни у цій сфері відбулися після прийняття відповідної постанови Уряду в серпні цього року.  Згідно з ними, функції державних реєстраторів мають, зокрема і виконавчі органи сільських, селищних та міських рад. При цьому разом із повноваженнями на місця передають і кошти.

Порядком також передбачено спрощення окремих адміністративних процедур та скорочення переліку документів, необхідних для державної реєстрації. Відтепер, зокрема, у випадках, коли оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, заявник має право подати оформлені такими органами копії цих документів.

p1130128

Крім того, для реєстрації речових прав на нерухоме майно можна звернутися до будь-якого державного реєстратора в області або будь-якого нотаріуса в межах України. Таким чином, кожен обирає собі нотаріуса, який знаходиться ближче,  отже, витрачає на процедуру режстрації менше часу. Що стосується громаських формувань, то тепер їх реєстрацією займатимуться не в районах як це було раніше а в обласному Управлінні юстиції.