
Стажування черкаських школярів у Валмієрі добігло кінця

Рятувальники отримали черговий транш гуманітарної допомоги

Черкаські художники отримали відзнаки творчих конкурсів

“Чого я маю займати це місце”: один із заступників Бондаренка написав заяву на звільнення

Черкаських бійців Національної гвардії України нагородили відзнаками «За мужність і героїзм»

Кілька автівок від Черкащини передали військовим

Під час бойового завдання на Луганщині загинув черкащанин

“ДОВГІ РУКи ТрО: черкаська тероборона збирає кошти на військове обладнання
Посадовцю із Черкащини повідомлено про підозру за отримання хабаря

Помер хірург Черкаської обласної дитячої лікарні

Мокрий сніг та вітер: наступного тижня в області очікується погіршення погоди

В Умані планують перейменувати кілька вулиць

“Рука допомоги”: безробітні черкасці можуть започаткувати власну справу

Минулої доби рятувальники ліквідували дев’ять пожеж
- Новини
- Стажування черкаських школярів у Валмієрі добігло кінця
Черкаський 5-класник став найкращим в Україні знавцем брендбуку

Нещодавно найкращим юним знавцем брендбуку та брендів став учень 5-Д класу Черкаської гімназії № 9 Станіслав Петров, який переміг та отримав Диплом І ступеня у Всеукраїнському конкурсі «Брендбук: як бренди стають впізнаваними».
Також гімназист вдало виконав усі завдання і став переможцем ще одного конкурсу «Зимові свята в традиціях нашого народу». Обидва заходи відбувались на навчальній платформі «На Урок».
Слово «бренд» нині відоме всім, адже саме воно викликає асоціації з певним товаром, продуктом або компанією. Одним із його видів є брендинг території, завдяки якому міста стають відомими і пізнаваними у всьому світі, приміром – один з найвідоміших брендів – INY (I LoveNewYork).
До цієї тенденції активно долучаються та заробляють на своїх брендах і українські міста: як обласні центри (Львів, Чернігів), так і невеликі містечка (Дрогобич, Буковель).
А ось «брендбук» є продуманою до дрібниць «біблією» використання бренду, логотипу та фірмового стилю, що описує використання всіх іміджевих елементів, місії та цінностей.
