
У Департаменті соцполітики пояснили, як оформити догляд за тими, хто його потребує

Черкаські прокурори направили до суду справу харківського колаборанта

Відтепер за годинниковою стрілкою: у Черкасах змінили схему маршруту автобуса №29

-960 осіб і 15 танків: У Генштабі опублікували нові втрати ворога

За добу в області ліквідували вісім пожеж сухостою (ФОТО, ВІДЕО)

В Україні можуть запровадити рибальський квиток

До Валмієри завітала делегація із Черкас

Більше 8 років у в’язниці проведе житель області за крадіжку

Для проведення посівною Черкащину та ще декілька областей розміновуватимуть

Автівки та медикаменти передали декільком батальйонам на Черкащині (ФОТО)

19-річного уманчанина засудили до шести років увʼязнення за збут наркотиків

Через недотримання ПДР у Черкасах сталася аварія

На Черкащині через вибух парогенератора загинули двоє працівників

За кількома адресами в Черкасах не продаватимуть воду
- Новини
- У Департаменті соцполітики пояснили, як оформити догляд за тими, хто його потребує
Фінансові ресурси є, а доріг досі немає

Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський звинуватив органи місцевого самоврядування у небажанні здійснювати ремонтні роботи в регіонах, хоча місцева влада має достатні фінансові ресурси для проведення таких робіт. Про це повідомляє “УНІАН”.
«Від бюджетної децентралізації на місцях акумулювалися величезні гроші, які знаходяться зараз у банках на депозитах або на поточних рахунках. Завдяки вам була створена можливість співфінансування ремонту доріг загальнодержавного значення місцевими органами влади разом з “Укравтодором”. Якщо місцеві органи влади нададуть фінансування “Укравтодору” для того, щоб відремонтувати дорогу, ми із задоволенням це зробимо», – сказав Пивоварський, відповідаючи на запитання народного депутата, члена Комітету Верховної Ради з питань бюджету Сергія Рудика про перспективи проведення ремонту доріг.
«Проблема номер один у нашій області – непридатність до проїзду наших доріг, зокрема дороги державного значення Київ – Знам’янка. На ній є кілька відрізків, зокрема Сміла – Кам’янка, який не придатний для проїзду жодним видом транспорту, крім танків», – обурився Рудик.
За словами міністра, у державному бюджеті на 2015 рік передбачено 3,4 млрд грн на ямковий ремонт і будівництво дорожньої мережі, що становить менш як 10% від необхідної суми.
«На 2015 рік на ямкові ремонти виділили 3,4 млрд грн, з яких лише половина пішла на самі роботи, а решта – на зарплати, адміністрування і так далі. Це менш як 10% від того, що потрібно», – підкреслив міністр.
