Холодно в приміщенні: куди звертатись черкащанам та що робити

Холодно в приміщенні: куди звертатись черкащанам та що робити
в Новини

Фахівці “Нової якості” пояснюють, яку температуру в приміщенні вважають оптимальною, та як діяти, якщо вона нижче норми. Про це повідомляє пресслужба “Нової якості”.

До «Нової якості» часто надсилають скарги на холодні батареї, та натомість великі суми – у платіжках за тепло. Інколи доходить навіть до звинувачень та образ у бік працівників компанії. Хоча за перерахунок, як і за параметри теплоносія – відповідальний не управлінець.

Тож, яку температуру визначають оптимальною, як діяти, якщо вона нижче норми, і в яких випадках можна сподіватися на перерахунок.

– 18 градусів тепла у звичайних кімнатах і не менше 20 градусів – у кутових. Це та санітарна норма, яка передбачена «Правилами надання послуг із централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води й водовідведення». Тобто не варто панікувати, якщо температура у квартирі тримається в цих межах, – зауважує головна інженерка управлінської компанії Катерина Папуша.

Якщо термометр показує менше,то існує чіткий алгоритм дій.

Крок перший: з’ясуйте причину, чому у вас холодно.

Для цього мешканцям треба зателефонувати в кол-центр «Нової якості». Заявка буде зафіксована, і сантехніки компанії обстежать на предмет рівномірного розподілу теплоносія, перевірять запірну арматуру, відстежать параметри на вводі в житловий будинок тощо.

Та не все залежить від «Нової якості». Як свідчать більшість заявок та їхня перевірка, часто необхідне звернення до теплопостачальної організації, яка відповідає за параметри теплоносія. Тобто до ТЕЦ чи КП «Черкаситеплокомуненерго». І тут вирішальну роль мають зіграти саме мешканці.

Крок другий: звернення про низьку температуру у квартирі до теплопостачальника має надходити не від «Нової якості», а від співвласників.

– За дотримання параметрів теплоносія відповідають якраз теплопостачальні організації. Якщо в оселі частково чи повністю відсутнє опалення, споживач у той же день має звернутися до теплової інспекції своєї теплопостачальної організації. Адже договір на використання енергії з теплопостачальною організацією укладено не з «Новою якістю», а з мешканцями. Потім скликається комісія та складається акт.

І саме цей документ є підставою для перерахунку мешканцям розміру плати за тепло.