Крафт пакети – практична упаковка для зручності та маркетингу

Крафт пакети – практична упаковка для зручності та маркетингу
в Новини

Паперові пакети давно використовуються як альтернатива поліетилену. Це практично, зручно та безпечно для екології. Додаткове нанесення логотипу на поверхні такого пакета стане чудовою рекламою бренду, товару чи послуги. Виробництвом подібних пакетів займаються фахівці компанії «ПапірСток», які готові запропонувати на вибір велику кількість форм виконання.

Подібна продукція для пакування стане відмінним рішенням для виробників косметики, сувенірів, різноманітних аксесуарів, мобільної техніки та навіть продуктів харчування. Найчастіше крафт пакети доповнюються зручними ручками й, залежно від варіанта виконання, витримують різне навантаження. У найкоротші терміни менеджери приймуть замовлення та запустять виробництво пакетів під індивідуальні вподобання клієнта.

Переваги паперових пакетів

Виділяють кілька причин купити такі аксесуари:

  1. Висока стійкість паперу. Гарантується міцність, захищеність товару, стійкість до вологи і температурних перепадів, що робить пакет багаторазовим.
  2. Відсутність токсинів у складі. Подібні пакети екологічно чисті, тому не шкодитимуть природі та навколишньому середовищу.
  3. Гладка та однотонна поверхня. Це спрощує нанесення зображень, логотипів та написів на поверхню.

Пакети часто вибираються як носії рекламного матеріалу. Компанія «ПапірСток» давно виготовляє подібну продукцію для великої кількості замовників з України – Salateira, Печена Картопля, Docker Pub, Віденські Булочки, Мантинга Украина, Aroma Kava, Novus, Миронівський хлібопродукт, Сільпо. Серед них є й інші відомі бренди.

Різновиди та габарити пакетів

Виробництво та бізнес вимагають різноманітності щодо пакетів, тому надається на вибір наступний набір варіантів:

  1. Класичні пакети. Оптимальний варіант з простим дизайном під будь-які завдання та цілі.
  2. Бурі. Дуже щільні види пакетів, доповнені плоскими або крученими ручками.
  3. Білі. Більш святковий варіант для аксесуарів та невеликих предметів.
  4. Кольорові. Декілька десятків відтінків на вибір під будь-які ситуації.
  5. Ламіновані. Класичний колір та глянець – стриманість з оригінальним смаком.
  6. З прямокутним дном. Зручний варіант для пакування продуктів, які продаються на вагу.
  7. Для ресторанів. Використовуються на винос, а самі пакети мають підвищену міцність.
  8. Під вино. Спеціальне виконання в декількох розмірах та відтінках.

Брендування допускається в будь-якому варіанті – нанесення логотипу, зображення, назви товару чи послуги. 

* на правах реклами

Підписуйтеся на наші сторінки в соціальних мережах: