Майже 70 тролейбусів, що курсують Черкасами, «віджили» свій вік і потребують заміни

в Новини Суспільство
0 Коментарів
besplatka_728_90_ukr

69 тролейбусів комунального підприємства «Черкасиелектротранс» майже досягли 40-річного віку й потребують заміни.  Кожного тижня на КП відбувається в середньому від 100 до 120 ремонтів електротранспорту.

Про це нашому виданню розповів начальник технічного відділу КП «Черкасиелектротранс» Кирило Бражник:

– У нас на всіх старих тролейбусах працює один водій, а на нових – по два. А все тому, що, умовно кажучи, тролейбус одну зміну від’їздив, а на другу вже стає на ремонт. Більшість з них уже практично завершують третій термін експлуатації. Якщо у відносно нові тролейбуси ми не вкладаємо великі кошти на ремонт, то старі тролейбуси потребують значних капіталовкладень. Тільки на ремонт кузова потрібно до півтори тонни металу. А ще ж запчастини, які кожного року стають все дорожче. Електрика, механіка – все потребує заміни.

5CABF692-D41E-4CC3-9C70-1189146F30E5

F5004625-9EC7-4CE0-A1D4-C6A9EA5C362DМова про оновлення тролейбусного парку ведеться не перший рік. Серед останнього – це закупівля рухомого складу для КП за кошти Європейського банку реконструкції і розвитку, про що в студії «Вичерпно» заявляв міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.

Наразі ведуть активні перемовини і розглядають різні варіанти закупівлі тролейбусів, повідомив і депутат Черкаської міської ради Араік Мкртчян, який не перший рік опікується комунальним підприємством:

«Дійсно, наразі розглядаються різні варіанти, зокрема, і купівлі тролейбусів в лізинг. Ведемо перемовини з різними сторонами, оскільки мова йде про чималі кошти.  Усе це робимо в співпраці з областю, голова облдержадміністрації Олександр Скічко допомагає нам вести перемовини на найвищому рівні. Усі розуміють, що це не забаганка, а реальна потреба підприємства, яке забезпечує місто перевезеннями на екологічно чистому виді транспорту. Буквально нещодавно відвідав Черкасиелектротранс і на власні очі пересвідчився, в якому плачевному стані перебуває частина тролейбусів. Щодня якась кількість електротранспорту перебуває на ремонті, працівники роблять усе можливе, щоб на лінію виходили справні тролейбуси. Проте ми розуміємо, що вічно так тривати не може. Вони вже віджили своє!»

2F8884C8-108E-41C2-8ACB-05B6888CA43F

FE0B89F8-6BED-48A8-B027-1967718B6E15Про нагальність питання оновлення тролейбусного парку Черкас говорить і керівник КП «ЧЕТС» Петро Кучер:

– Майже 70 тролейбусів підприємства мають вік до 40-а років, зрозуміло, якщо рухомий склад має такий поважний вік, то про який комфорт пасажирських перевезень електричним транспортом можна говорити.

C038637F-3FB0-4F8B-859B-063D1C9DF4D1У свою чергу наголошує, що доцільно та необхідно було б розглядати придбання тролейбусів із автономним ходом, що надасть можливість забезпечити перевезення пасажирів електротранспортом в тих районах, де немає контактної мережі (Митниця, Долина троянд, район Дахнівки та вулиця Максима Залізняка).

- Оновлення рухомого складу – це перш за все забезпечення безпеки, комфорту та якості пасажирських перевезень громадян! — додає Петро Семенович.

KAYLAS_BC

Можливо Вас зацікавить

Новини
У Лисянці розпочали ямковий ремонт дороги
Новини
Касирка з Лисянки вкрала понад пів мільйона гривень
Новини
ЧІПБ випустив 166 молодих фахівців