
Понад 800 окупантів знищили ЗСУ за добу

Мовний табір «Journey to Languageville» розпочав свою роботу в Черкасах

На Черкащині переважатиме спокійна та сонячна погода

Працівники медичного закладу в Черкасах закупили вживане медичне обладнання замість нового

Житель Жашківщини незаконно виловлював рибу та зберігав боєприпаси

У Черкасах п’яний водій вʼїхав у припарковане авто

Двоє черкасців представлятимуть Україну на «Іграх Нескорених» – 2023

Пропагував комунізм та підтримував рф: на Золотоніщині оголосили підозру жителю Донбасу

Черкаські студенти-медійники влаштували доброчинний забіг

До кінця червня в Черкасах буде перекрита одна з вулиць

На Черкащині службовий собака Тор допоміг розшукати пенсіонера

Друк, війна і волонтерство: як “повномасштабна” вплинула на видавництва в Черкасах

Уманчанка незаконно оформила на себе землю в Умані, а потім переписала її на іноземця

Черкасців просять повідомляти про зелену воду, яка може текти з кранів
- Новини
- Понад 800 окупантів знищили ЗСУ за добу
На батьківських зборах не озвучувати оцінки дітей – у міністерстві роз’яснили як навчати молодших школярів

Міністерством освіти і науки України надано роз’яснення щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. Відповідний лист підписаний заступником міністра освіти Павлом Хобзеєм.
Зокрема, у відомстві зазначають, що результати навчальних досягнень учнів не озвучуються в класі та на батьківських зборах і така інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків.
На уроках у всіх класах початкової школи учитель має озвучувати тільки вербальну оцінку роботи учня на уроці. Це має робитися з детальним поясненням досягнень дитини і доброзичливими порадами щодо того, як можна їх покращити у подальшому.
Натомість оцінка в балах, що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці, ставиться в щоденник учня на перерві або після уроку.
На батьківських зборах інформація про бали, які одержують учні на уроках, не озвучується, а за умови запиту батьків готується у письмовому вигляді індивідуально для кожної родини. В інших випадках озвучується у індивідуальній бесіді з батьками.
Таким чином, зазначають у Міносвіти, під час оцінювання навчальних досягнень учнів акцент зміщується з «навчання для одержання високих балів, гарних оцінок» на «навчання для одержання якісної освіти».
З цією ж метою навчальним закладам необхідно відмовитись від вибудовування рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі для оприлюднення у класі, на батьківських зборах. Така інформація може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.
Також у відомстві повідомляють, що потреба у роз’ясненні положення методичних рекомендацій про перевірку письмових робіт в адаптаційний період навчання в 1 класі ручкою не з червоною пастою, а іншого кольору викликана тим, що вчителі початкової школи часто користуються для перевірок ручками двох кольорів – з червоною пастою для позначення помилок і зеленою – для позначення правильно написаних букв, їх елементів, слів тощо.
«Звертаємо увагу, що саме для забезпечення можливості застосування такого ефективного прийому перевірки у методичних рекомендаціях зазначено, що в зошитах, а також у щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя. Тож учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення», – йдеться у роз’ясненнях Міносвіти щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі.
Також у відомстві повідомили, що міністерством готується проект наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
Про це повідомляє Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради з посиланням на сайт osvita.ua.
