У ДТП на Уманщині постраждали шестеро людей
Черкаський посадовець викрав із міського бюджету 1, 6 млн грн
рф атакувала інфраструктуру Черкащини: прокуратура відкрила провадження (ФОТО)
Сьогодні в Каневі завершили опалювальний сезон
Стан хлопчика, якого збили на переході в Черкасах, покращився
Учора на черкаському Дніпрі не знайшли тіло людини, проте пошуки тривають (ВІДЕО)
Понад пів сотні будинків у Черкасах залишилися без світла
На Черкащині 22-річний чоловік за гроші підпалив релейну шафу на залізниці (ВІДЕО)
Директорку черкаського кінотеатру, яку підозрюють у хабарництві, відсторонили від посади
За графіком: в ОВА розповіли про відновлення будинку в Умані
Подружжя росіян, яке майже два роки перебували на Черкащині, повернуть додому
У Корсунській лікарні оновили реанімаційне відділення
На Черкащині є влучання по об’єкту енергоінфраструктури, — Табурець
- Видання Вичерпно
- Новини
- На період війни черкаські підприємці, які розміщують соціальну рекламу, не платитимуть за користування площинами
На період війни черкаські підприємці, які розміщують соціальну рекламу, не платитимуть за користування площинами
Черкаська влада на період воєнного часу звільнила власників білбордів і сітілайтів, які розміщують соціальні сюжети, від плати за користування місцем розташування конструкцій. Відповідне рішення ухвалили на одному із засідань виконавчого комітету.
Про це повідомляє пресслужбі ЧМР.
«Через велике російське вторгнення підприємці, які створили робочі місця й піднімали нашу економіку, опинилися в скрутному становищі. Значних збитків через війну зазнав рекламний бізнес, оскільки це те, на чому інші зараз намагаються зекономити, – коментує міський голова Анатолій Бондаренко. – Аби підтримати операторів зовнішньої реклами та допомогти їм зберегти свою справу, вирішили звільнити їх від оплати за носії. Це стосується тільки тих, хто розміщує соціальні сюжети. Утім, як бачимо, в нинішніх умовах на площинах і переважають постери про підтримку наших захисників та держави».
За його словами, схожі рішення прийняли у багатьох українських містах, першими до такого кроку вдалися у Львові, Києві, Рівному, Хмельницькому, Харкові, Запоріжжі й у Кривому Розі.
Як розповів начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук, за перший місяць війни в Черкасах на білбордах і сітілайтах розмістили понад 250 сюжетів соціального спрямування. Ці послуги замовляла черкаська мерія, представники громадських організацій, зокрема, релігійних, і безпосередньо власники рекламних конструкцій. Для порівняння: раніше орієнтовано ж таку кількість соціальної реклами розміщували впродовж усього року.
«Частина операторів, конструкції яких є в Черкасах, працювали в Києві, це близько 60 відсотків, – коментує Андрій Поліщук. – Через бойові дії їм важко здійснювати господарську діяльність, більше того, в деяких компаніях пошкоджені офіси, сервери. Вони зверталися з проханням про зменшення фінансового навантаження, тож у таких умовах підтримка їх у такий спосіб – закономірна. Комерційної реклами на сьогодні майже немає. Разом із цим, до Черкаської міської ради із відповідним проханням звернулися в Міністерстві культури та інформаційної політики України».
Згідно з прийнятим рішенням, власники рекламних конструкцій, аби їх звільнили від сплати за користування місцем, мають письмово повідомляти виконавчий комітет про розміщену ними соціальну рекламу. Разом із тим, надати для підтвердження адресні програми й фотозвіт.