Кілька “шахедів” знищили в небі над Черкащиною
Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
- Видання Вичерпно
- Новини
- На столичні дороги виїхали нові автобуси черкаського виробництва
На столичні дороги виїхали нові автобуси черкаського виробництва
У Києві почали працювати маршрутки нового покоління Ataman.
Як повідомляє “Діловий регіон” із посиланням на AUTO-Consulting, в Києві на маршрути вийшли нові автобуси Ataman A092H6. Це найновіша модель заводу “Черкаський автобус”, виробництво якої стартувало в 2016 році.
Новинка вигідно відрізняється від попередників і дизайном, і зручними низькопідлоговими майданчиками для входу-виходу з подвійними автоматичними дверима. Автобус розрахований і на перевезення пасажирів в інвалідних колясках. Його вже оцінили і мами з дітьми.
Як повідомляє AUTO-Consulting, Ataman A092H6 повністю відповідає екологічним нормам Євро-5 і 107-м правилом ЄЕК ООН. Автобус оснащений електронним табло для вказівки маршруту правда водії по-старому встановили і паперову табличку маршруту спереду і збоку. У салоні – світлодіодні ліхтарі і окремий кондиціонер.
Тепер салон більше нагадує великі міські автобуси, але при цьому загальна пасажиромісткість збереглася (52 або 49 в залежності від виконання). Для освітлення пасажирського салону застосовані світлодіоди, але пасажирам сподобається ще одне нововведення – автономний кондиціонер салону, яким тепер можна комплектувати автобус. До речі, у водія також буде свій окремий кондиціонер, тому система мікроклімату салону автобуса не буде залежати від його переваг.
Новий автобус оснащений дизельним двигуном Isuzu 4HK1-E5NC робочим об’ємом 5,2 л і потужністю 154 к.с. (Відповідає нормам Євро-5). У парі з ним встановлюється механічна 6-ступінчаста КПП Isuzu. Штатна гальмівна система з ABS тепер оснащена більш ефективними дисковими гальмівними механізмами спереду і ззаду, крім того автобус оснастили ще й допоміжним газодинамічних гальмом на випускному тракті.
Як повідомили кореспонденту AUTO-Consulting в дистриб’юторській компанії «Український Автобус», міський Ataman А092Н6 в комплектації з 2-ма кондиціонерами коштує $ 65 000. Є можливість замовити два варіанти виконання салону, а також оснастити автобуси додатковими опціями.