Наступного тижня обиратимуть офіційний слоган Черкас

Наступного тижня обиратимуть офіційний слоган Черкас
в Новини

Вже наступного тижня в Черкасах створять робочу групу із питань брендингу міста та обиратимуть офіційний слоган. І саме до цього етапу посадовці ЧМР просять долучитись всіх містян. Про це “Вичерпно” повідомили в департаменті освіти та гуманітарної політики.

Зазначимо, спеціалісти ЧМР протягом декількох місяців проводили тематичні дослідження, збирали та узагальнювали аналітичні дані про всі переваги нашого міста. Зібрана інформація стала основою для подальшої розробки брендингу та маркетингової стратегії Черкас, якою наразі займається компанія “White Studio Design” – офіційний переможець тендеру, оголошеного департаментом наприкінці 2020 року.

Анкета для участі в робочій групі, оголошення умов конкурсу на кращий слоган та всі актуальні новини, що супроводжуватимуть розробку бренду міста, розміщуватимуться на офіційному сайті та Фейсбук-сторінці департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Як розробляли бренд у Черкасах?

На початку 2012 року за ініціативи КП «Туристично-інформаційний центр м. Черкаси» був організований та проведений конкурс «Ідея туристичного бренду міста Черкаси», на який надійшло понад 60 оригінальних ідей. Переможця обирали спільно міська громада, експерти та конкурсна комісія.

Вже у червні був обраний переможець – Сергій Сагадєєв, автор роботи № 61-А. Він зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій. Його ідея була простою та доступною, а також могла би бути легко відтвореною у найрізноманітніших формах.

Проте в журі були певні питання до графічного зображення, кольорів та самого слогану, тому його було направлено на доопрацювання. Орієнтовно, за декілька місяців планувалось затвердити бренд-бук, отримати авторське право на логотип, продати зацікавленим суб’єктам господарювання франшизу на його використання, а також – розпочати реалізацію сувенірної продукції через КП «ТІЦ». На цьому процес «брендування» Черкас і завершився.