28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
Маленький волонтер з великим серцем: 11-річний уманчанин допомагає переганяти автівки для військових
Оприлюднили подробиці різанини в Уманському університеті
Сквер Героїв Азову та провулок Ягідний: у Черкасах перейменували низку топонімів
- Видання Вичерпно
- Новини
- Передати показники лічильників води «Черкасиводоканалу» можна через чат-боти
Передати показники лічильників води «Черкасиводоканалу» можна через чат-боти
КП «Черкасиводоканал» запровадило сучасні онлайн-сервіси для передачі показників лічильників води: Viber-бот, Telegram-бот, особистий кабінет на офіційному сайті підприємства та call-центр. Це зроблено для зручності містян і покращення їхнього обслуговування у період воєнного стану.
Про це повідомили на сайті ЧМР.
Для правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число.
Viber-бот КП «Черкасиводоканал»
Аби під’єднатися до бота, перейдіть за цим покликанням на вашому пристрої: viber://pa/info?uri=che_vodokanal
Ви під’єднаєтесь до Viber-бота КП «Черкасиводоканал», до якого буде перенаправлено автоматично. Натиснувши вкладку «Повідомлення», ви побачите привітання. Далі, користуючись підказками Viber-бота, введіть показники водомірів.
Відео з інструкцією: https://www.youtube.com/watch?v=9jwR5ukOuRo
Telegram-бот КП «Черкасиводоканал»
Відкрийте мобільний додаток Telegram, у рядку «Пошук» напишіть «КП Черкасиводоканал» та оберіть канал з відповідною назвою. Після вибору боту відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку «Restart».
Увійти до бота також можна за покликанням: https://t.me/che_vodokanal_bot – натисніть та розпочніть діалог з ботом.
Відео з інструкцією: https://www.youtube.com/watch?v=Tm-g-AyCOkw.
Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»
Щоб розпочати користуватися сервісом необхідно пройти реєстрацію, після чого ви отримаєте можливість передавати показники водомірів за декількома особовими рахунками та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення не виходячи з дому. Також Ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.
Для реєстрації натисніть: https://my.vodokanal-cherkasy.ck.ua/main/reg/
Інструкція: https://my.vodokanal-cherkasy.ck.ua/main/help/reg.htm
Працює Call-центр КП «Черкасиводоканал»:
- 0-800-300-410
- (0472)37-72-04, 54-36-45, 63-38-35, 54-49-76,
- 093-360-49-21,
- 050-384-63-85
Графік роботи call-центру:
пн-чт – з 8.00 до 17.00
пт – з 8.00 до 16.00