
“Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю

У Кабміні повідомили нові критерії бронювання від мобілізації

Черкащани здобули перемогу на міжнародному багатожанровому фестивалі-конкурсі

У Черкасах змінять черги відключень світла

Черкащани зможуть отримати грант в галузі культури

Збував метадон: у Городищі правоохоронці затримали наркозбувача
Військовослужбовця з Черкащини нагородили відзнакою Президента України (посмертно)

Черкаські спортсменки посіли призові місця на чемпіонаті з волейболу

Назавжди 26 років: у Черкас попрощалися із загиблим воїном

У Черкасах судитимуть керівника підприємства за несплату понад 6 млн грн податків

Втік від служби в лавах ЗСУ: черкащанину повідомлено про підозру

У Черкасах із вікна багатоповерхівки вистрибнув чоловік

У Черкасах 14 будинків отримають кошти на відшкодування вартості за генератори

У Черкасах врятували собаку, який провалився під лід
- Видання Вичерпно
- Новини
- “Жовтий” рівень небезпеки: синоптики попереджають про ожеледицю
“Питання введення в експлуатацію аеропорту можна вирішити цього року”, – Скічко

Знайти оптимальний шлях виходу з ситуації і зрозуміти, як рухатися далі в проблемі роботи Черкаського аеропорту. Це основне завдання на сьогодні, щоб запустити роботу летовища. Тому 17 березня голова Черкаської ОДА Олександр Скічко зібрав у Черкаському аеропорту всіх, від кого залежить його запуск.
Читайте також: Скічко розповів, що потрібно для початку роботи черкаського аеропорту
На зустрічі зібралися представники обласної ради, керівник «Украероруху» Андрій Ярмак та представник «Державіаслужби» Григорій Голодняк, голова постійної комісії з питань розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства Черкаської облради Олег Петренко, директор КП «Аеропорт Черкаси Черкаської обласної ради» Іван Далібожак, голова Державного агентства інфраструктурних проектів України Кирило Хом’яков, начальник Черкаського обласного центру з гідрометеорології Віталій Постригань, директори та начальники управління всіх профільних департаментів в ОДА.
«Питання з введенням в експлуатацію та сертифікацією аеропорту можна вирішити вже цього року, і, вважаю, це треба робити. Проте це не означатиме повноцінного запуску та роботи аеропорту в Черкасах, бо ще є борги за ПДВ, Пенсійному фонду, земельному податку. Для запуску в Черкасах пасажирських перевезень необхідна купівля додаткового обладнання, а це значні кошти – до 20 млн. Більше того, все одно аеропорт зможе працювати зі значними обмеженнями. А для того, щоб аеропорт приймав літаки класу Boeing, потрібна реконструкція «руліжки», світлосигнальної системи та перону – ще не один мільйон гривень», – каже Олександр Скічко.
На наступному тижні Олександр Скічко планує зробити прес-брифінг, на якому детально пояснить теперішню ситуацію з аеропортом – чому так сталося і як рухатися далі.