Під час пожежі в Каневі постраждав чоловік
У ДТП на Уманщині постраждали шестеро людей
Черкаський посадовець викрав із міського бюджету 1, 6 млн грн
рф атакувала інфраструктуру Черкащини: прокуратура відкрила провадження (ФОТО)
Сьогодні в Каневі завершили опалювальний сезон
Стан хлопчика, якого збили на переході в Черкасах, покращився
Учора на черкаському Дніпрі не знайшли тіло людини, проте пошуки тривають (ВІДЕО)
Понад пів сотні будинків у Черкасах залишилися без світла
На Черкащині 22-річний чоловік за гроші підпалив релейну шафу на залізниці (ВІДЕО)
Директорку черкаського кінотеатру, яку підозрюють у хабарництві, відсторонили від посади
За графіком: в ОВА розповіли про відновлення будинку в Умані
Подружжя росіян, яке майже два роки перебували на Черкащині, повернуть додому
У Корсунській лікарні оновили реанімаційне відділення
- Видання Вичерпно
- Новини
- Про планові відключення електроенергії тепер повідомлятимуть через SMS
Про планові відключення електроенергії тепер повідомлятимуть через SMS
Фахівці IT-департаменту ПАТ «Черкасиобленерго» запровадили новий сервіс – безкоштовне SMS-інформування про планові відключення електроенергії. Нині послуга з SMS-інформування діє в рамках пілотного проекту та проходить тестування. Зокрема з квітня цього року сервіс випробовується в Черкаському районі і згодом буде поширений на всі райони Черкаської області. Про це повідомляє пресслужба ПАТ «Черкасиобленерго».
Щоб підключити послугу, абонент має зателефонувати до кол-центру 24/7 Товариства за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48 та повідомити номер телефону, на який буде зручно отримувати SMS-повідомлення. Це стосується як побутових так і юридичних споживачів для того, щоб вони могли заздалегідь планувати побутові справи та роботу підприємств і відомств.
Споживачам завчасно до запланованого відключення на мобільні телефони приходитимуть SMS-повідомлення щодо конкретної дати та часу відключення електроенергії.
SMS-формат для повідомлень було обрано ПАТ «Черкасиобленерго» зважаючи на необхідність оперативної інформаційної підтримки щодо відключень всіх жителів області, зокрема і тих, хто не має смартфонів з доступом до мобільних додатків, а користується звичайними мобільними телефонами без підтримки інтернету та сучасних програм-додатків для споживачів.
– Всі знають, як неприємно, коли раптово зникає електроенергія. Це особливо прикро, коли перебої в подачі електронапруги зривають графіки роботи або заздалегідь заплановані справи. На жаль, від планових відключень електроенергії нікуди не подінешся, адже вони необхідні для забезпечення профілактики електромереж та трансформаторних підстанцій, поточних ремонтів, модернізації енергообладнання тощо. Проте попереджений, значить, озброєний. Тепер споживачі зможуть підготуватись до планових відключень, – коментує голова правління ПАТ «Черкасиобленерго» Олег Самчук. – Дуже важливо, що програмний комплекс, який забезпечує автоматизоване функціонування послуги, є власною інноваційною розробкою IT-департаменту підприємства, тобто наших фахівців. Таким чином, новий сервіс ми створили та запустили без підключення сторонніх розробників або інших аутсорсерів, чиї послуги в наші часи зовсім не дешеві. Це серйозне досягнення, оскільки можемо говорити про економію до одного мільйона гривень та ще півмільйона гривень щорічно на обслуговуванні подібних CRM-систем.
Безкоштовне SMS-інформування щодо енерговідключень стало не єдиною інновацією, реалізованою ПАТ «Черкасиобленерго», для комфортного обслуговування користувачів послуг підприємства останнім часом.
Так, з метою зменшення часу очікування відповіді операторів кол-центру, організовані додаткові дистанційні робочі місця для операторів кол-центру. Завдяки віддаленому доступу, обробляти звернення-дзвінки оператори кол-центру можуть безпосередньо з власних домівок, що з одного боку, збільшує кількість операторів в період непрогнозованих пікових навантажень (під час негоди та ін.), а з іншого – зменшує ризик захворюваності співробітників у період пандемії.
Крім того, з квітня запроваджено фотофіксацію (з геоприв’язкою в спеціальному додатку) результатів контрольного огляду показів засобів вимірювання юридичних споживачів, що в свою чергу значно покращить якість обліку споживання електричної енергії.