Подружжя росіян, які майже два роки перебували на Черкащині, повернуть додому
У Корсунській лікарні оновили реанімаційне відділення
На Черкащині є влучання по об’єкту енергоінфраструктури, — Табурець
Ігор Табурець відзначив нацгвардійців за службу (ФОТО)
Кілька “шахедів” знищили в небі над Черкащиною
Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
- Видання Вичерпно
- Новини
- Сервісом «Пульс» протягом п’яти місяців скористались 9 черкасців
Сервісом «Пульс» протягом п’яти місяців скористались 9 черкасців
Інтерактивний сервіс “Пульс” було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.
– За січень – травень 2015 року на номер сервісу надійшло 9 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 2 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 6 – роботи ДПІ у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників, – повідомив перший заступник начальника Державної податкової інспекції у м. Черкасах Дмитро Таран.
Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів.
– Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу “Пульс”, були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення, – наголосив Дмитро Таран.
ДПІ у м. Черкасах нагадує, що поскаржитись на неправомірні дії або бездіяльність працівників територіальних органів ДФС України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.
ДПІ у м. Черкасах