
У «Дії» планують впровадити електронний військовий квиток

За минулий тиждень на грип та ГРВІ захворіли понад чотири тисячі черкащан

У Смілі назвали вулицю на честь загиблого “тероборонівця”

Учнівська молодь Черкащини взяла участь в змаганнях з радіоелектронного конструювання

На Черкащині для захисників відкрили мультимедійний тир

Мокрий сніг та ожеледиця: синоптики розповіли якою буде погода в області цього тижня

За крадіжку черкащанин проведе за ґратами 6 років

У Смілі правоохоронці затримали чоловіка, який хотів продати гранату

У Черкасах проведуть благодійний концерт на підтримку ЗСУ

У Черкасах стартував обмін ламп розжарювання на світлодіодні

Ліквідовано Черкаське облуправління лісового на мисливського господарства

На Уманщині правоохоронці встановлюють обставини смертельної ДТП

У Черкасах виявили водія із підробними документами

Зустрілися з наставниками: школярі Черкас розпочали стажування в органах місцевого самоврядування
- Видання Вичерпно
- Новини
- У «Дії» планують впровадити електронний військовий квиток
Сервісом «Пульс» протягом п’яти місяців скористались 9 черкасців

Інтерактивний сервіс “Пульс” було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.
– За січень – травень 2015 року на номер сервісу надійшло 9 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 2 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 6 – роботи ДПІ у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників, – повідомив перший заступник начальника Державної податкової інспекції у м. Черкасах Дмитро Таран.
Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів.
– Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу “Пульс”, були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення, – наголосив Дмитро Таран.
ДПІ у м. Черкасах нагадує, що поскаржитись на неправомірні дії або бездіяльність працівників територіальних органів ДФС України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.
ДПІ у м. Черкасах
