
У річці Тясмин потонула дитина

Рятувальники ліквідували наслідки ракетних ударів на Уманщині (ВІДЕО)

Уманчанин, який незаконно спиляв дерева в урочищі, сплатить штраф

Уманська художниця присвятила артвитвір “Україна з дитиною” трагедії, яка сталася 28 квітня

На Жашківщині засуджено двох чоловіків, які сітками виловлювали рибу

Ракетний удар по Уманщині: відомо про вісьмох потерпілих (ФОТО)

Понад 212 тисяч знищених росіян: у Генштабі оновили дані про втрати ворога

У Черкасах група молодиків збували наркотики на вулицях міста

У Черкасах правоохоронці допомогли загасити авто

Черкаські спортсмени боролися за нагороди Чемпіонату України

На Золотоніщині за службову недбалість судитимуть бухгалтера

На Черкащині перевірили всі укриття (ФОТО)

Житель Херсонщини ошукав черкащанку

Учора на Черкащині рятувальники ліквідували три пожежі
- Новини
- У річці Тясмин потонула дитина
Скільки грошей кандидати на посаду міського голови Черкас витрачають на рекламу у Фейсбуці

Черкаська міська виборча комісія зареєструвала тринадцятьох кандидатів на посаду міського голови Черкас. Більшість із них активно використовують соцмережі для агітації та реклами. Про це повідомив координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Черкаській області Захар Колісніченко.
За допомогою Бібліотеки реклами Facebook, ОПОРА визначила скільки коштів витрачають на рекламу дописів із їхніх публічних сторінок у соцмережах. Для аналізу використали проміжок у 90 (7.07 – 4.10) та 7 днів ( 28.09 – 4.10).
Загальні витрати на рекламу із публічної сторінки чинного міського голови Черкас та кандидата на цю ж посаду від партії “За майбутнє” Анатолія Бондаренка за останні 90 днів склали 726$. За останній тиждень, із 28 вересня по 4 жовтня платне просування для дописів не застосовувалось узагалі.
Витрати зі сторінки кандидата від партії ВО “Свобода”, директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Сергія Воронова за останні 90 днів становлять 141$. За останній тиждень – менше 44$.
Загальні витрати на рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою із публічної сторінки кандидата від партії “Голос” Віктора Євпака за останні 90 днів становлять 2 230$. З них за останній тиждень – 808$. Для просування дописів сторінки обласного осередку партії “Голос”, в яких також нерідко фігурує Віктор Євпак, за аналогічні періоди було витрачено 1360 і 369$ відповідно.
Кандидат від “Партії вільних демократів”, чинний депутат Черкаської міської ради, директор ТОВ “Група ВЕНЕТО” Олександр Згіблов не має у фейсбуці власної публічної сторінки. Проте він найчастіше фігурує у дописах із платним просуванням зі сторінки партії. Витрати цієї сторінки за останні 90 днів – 3 29$. За останній тиждень – 100$.
Витрати зі сторінки кандидата від партії “Слуга Народу”, директора ТОВ “УКРАВІТ АГРО” Віталія Ільченка за період від створення сторінки (28 серпня цього року) по 4 жовтня склали 188$. За останній тиждень – 64$.
На просування дописів зі сторінки кандидата від партії “Європейська Солідарність” директора ТОВ “ОЛЄКС-ГРУП” Сергія Кудактіна за останні 90 днів було витрачено 1060$. З них 551$ – за останній тиждень.
Витрати на рекламу зі сторінки кандидата від партії “Національний Корпус” Дмитра Кухарчука за останні 90 днів склали 473$. За останній тиждень – 15$. Варто зазначити, що сторінка наразі видалена адміністрацією соцмережі. Була видалена і сторінка осередку партії, з якої за останні 90 днів витратили 1396$ на рекламу. 5 жовтня створили нову сторінку кандидата. Для одного з дописів на ній вже застосоване платне просування.
Кандидат від партії “Ошукані українці” Олександр Литвин не має своєї особистої публічної сторінки. Сторінка ж партії від часу створення (3 липня 2020 року) витратила на рекламу 69$.
Адвокат Валерій Макєєв, кандидат від партії “Пропозиція” також не має своєї особистої публічної сторінки. Сторінка міського осередку партії рекламу, згідно з даними бібліотеки, не використовує.
Для просування дописів зі сторінки кандидата від партії “Наш край” Анатолія Нужного за останні 90 днів витратили 259$. За останній тиждень рекламу для дописів не застосовували. Сторінка обласного осередку за останні 90 днів на рекламу витратила 1048$, з них 361$ за останній тиждень.
