
Черкащанки перемогли на Міжнародному конкурсі мистецтв

Черкаським правоохоронцям вручили відомчі відзнаки

Черкаські рятувальники провели протипожежні навчання в лісі

Мистецький проєкт Олександри Теліженко відкрився в Черкасах (ФОТО)

У черкащанки правоохоронці виявили пʼять пакетиків із наркотиками

Черкаські старшокласники напрацьовували стратегію повоєнної відбудови України й світу

В одному із сіл Канівщини відкрили аптечний пункт

У Черкасах відкрили “Клас безпеки” для дітей з особливими освітніми потребами

Черкащан запрошують долучитися до акції “Єдина Україна”

Понад 100 тисяч переселенців проживає в Черкаській області

У Смілі створили сторінку полеглих захисників

На Черкащині судитимуть учасника терористичної організації «ДНР»

З квітня запрацюють е-рецепти на ліки

У Черкасах судитимуть водія, через якого в ДТП загинула жінка
- Новини
- Черкащанки перемогли на Міжнародному конкурсі мистецтв
“Студенти шанують професіоналізм”, – викладач Черкаського ДВНЗ «Університет банківської справи» Сергій Полях

Як і раніше професія освітянина залишається однією з найшанованіших, найпочесніших та найвідповідальніших. Адже саме викладач створює майбутнє країни, тому що від його праці багато в чому залежить різноманіття розвитку знань молодого покоління, його переконання, світогляд та моральні якості.
Займатися вихованням і навчанням може лише людина зі схильністю, хистом та любов’ю до цієї справи. Сергій Полях – викладач, який захоплюється процесом спілкування зі студентами, викладання та хоче передавати свої знання іншим.
– Сергію, чому обрали саме професію викладача?
– Все почалося з дитинства. Моя бабуся була вчителькою алгебри та геометрії. Мені подобалося, як вона вміє гарно пояснити та донести до дитини потрібну інформацію. Тому, вступаючи до інституту, я вирішив стати викладачем, адже усвідомив, що розкрити свій потенціал зможу саме в педагогіці. Отже, мабуть, це своєрідний поклик серця або точніше сказати, «поклик крові».
– Які враження від колективу, студентів? Чи вдається знайти підхід та спільну мову з ними?
– Хоча працюю лише місяць, але я вже влився в колектив. Мені було легко знайти спільну мову, адже навчався в стінах саме цього інституту, де зараз і викладаю. Скажу, що дисбалансу я не відчуваю. Всі ставляться до мене, як до колеги.
А щодо студентів, то зрозуміло, що кожен з них вже сформована особистість зі своїми принципами та устоями. І як стереотип, звикли бачити перед собою суворого викладача з багаторічним стажем, тому, мабуть, їм трохи дико, але думаю з часом звикнуть. Кожного дня стараюся викладатись «по повній програмі» аби показати свою компетентність та, напевно, якоюсь мірою навіть заробити авторитет перед аудиторією слухачів. Зрозуміло, що не все відразу, але буду працювати на результат та сподіваюся, що він буде позитивним.
– Що вбачаєте головним при викладанні матеріалу, оскільки студенти часто відволікаються, якщо їм не цікаво?
– Я намагаюсь взаємодіяти з усією аудиторією, тому мені необхідно тримати у полі зору всіх. Мені здається, я повинен уміти помічати всі зміни в їхній поведінці та правильно розподіляти роботу на парі аби вона не була монотонною. Таким чином, спостережливість, а також правильно поставлені акценти на тих чи інших аспектах, є професійно важливими якостями викладача. Зокрема, не менш важливими є і вольові риси: витримка, терпіння, послідовність, наполегливість, самовладання. Я розумію, що повинен контролювати свою поведінку та керувати нею. Усвідомлюю, що маю вміти висловлювати свої думки грамотно, ясно, просто та зрозуміло. Ловлю себе на думці, що багато чого ще не вдається робити правильно, але я на шляху до цього.
– Які цілі ставите перед собою?
– Розумієте, сучасній аудиторії потрібен, можна сказати, ультрасучасний викладач, який у ході викладання може міняти методики і доносити до студентів свої знання. Отож, в першу чергу, намагаюся дати студентам правильну базу, адже лише 30 відсотків інформації вони отримують від мене, а інші 70, мають освоїти кожен персонально. Хочу навчити їх самостійно знаходити необхідні їм матеріали і, звичайно ж, поділитися своїми напрацюваннями та ідеями.
– Як збираєтеся завоювати довіру?
– Згадуючи свої роки навчання, виринає з пам’яті, як мої викладачі поводили себе по відношенню до нас. Де в чому беру приклад. Мабуть найголовніше – уважно стежити за тим, щоб не нашкодити, щоб не вилетіло грубе, образливе слово. І дуже важливо добре знати свій предмет – студенти шанують професіоналізм. Тому до кожної пари готуюся сумлінно, щоб передати якомога більше корисної інформації.
– Щоб Ви побажали напередодні свята своїм колегам?
– Користуючись нагодою, щиро вітаю шановних колег з Днем Вчителя! Бажаю здоров’я, щастя, вірного кохання, здійснення усіх сподівань та мрій! Нехай кожен день вашого життя буде сонячним, дарує радість та весняний настрій! Нехай вас завжди оточує турбота близьких, а прекрасні почуття дають натхнення для нових успіхів і життєвих перемог. Бажаю, щоб Віра, Надія та Любов завжди були вашою міцною опорою. Миру та добробуту вам і вашим близьким! А головне на роботу ходіть з величезною радістю, говорячи: «У мене найкраща робота у світі», тому що вона приносить мені задоволення.
