Кілька “шахедів” знищили в небі над Черкащиною
Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
- Видання Вичерпно
- Новини
- Торік до обласного контактного центру надійшло майже 34 тисячі звернень
Торік до обласного контактного центру надійшло майже 34 тисячі звернень
Минулого року в Черкаському обласному контактному центрі опрацювали 33 868 звернень від громадян. З них більше 24 тисяч зверталися безпосередньо в контактний центр, інші ж – через Урядову гарячу лінію. Найчастіше жителів області турбують питання соціального захисту, отримання пільг чи субсидій. Чимало звернень надійшло і до органів влади Черкащини, відзначають в контактному центрі, пишуть на сайті Черкаської ОДА.
За словами начальника аналітичного відділу при контактному центрі Миколи Шевчука, 12 819 звернень, а це 37,8 % від загальної кількості, стосувалося соціального захисту населення. Найбільш цікавими для населення питаннями були оформлення субсидій, отримання матеріальної допомоги, відміна пільг для деяких категорій населення, невиплата і затримка різних видів соціальної допомоги, а також роз’яснення нових законодавчих норм. Крім того, чимало звернень стосувалися проблем вимушених переселенців, а також учасників АТО та членів їх родин.
– Питання соціального захисту впродовж останніх двох років є пріоритетним для жителів Черкащини, – говорить Микола Шевчук. – Також занепокоєння громадян викликає підвищення оплати за спожиті комунальні послуги та їхня якість, про що свідчить і кількість отриманих нами звернень. Торік їх надійшло майже дві тисячі.
Він додав, що впродовж минулого року у контактному центрі зареєстрували 442 скарги громадян щодо діяльності окремих посадових і службових осіб. Наявність комплексу проблем медичної галузі також обумовила надходження значної кількості звернень з питань охорони здоров’я, частина з яких стосувалася неналежного функціонування державних і комунальних медичних закладів, а також непрофесійних дій лікарського персоналу. Чимало звернень стосувалося заборгованості з виплати заробітної плати чи її затримки.
Торік органи виконавчої влади розглянули 9 739 звернень від громадян та лише 266 заявникам відмовили у задоволенні клопотань, оскільки їх вирішення можливе лише у судовому порядку.
Довідка:
Черкаський обласний контактний центр діє з 2013 року. За цей час тут опрацювали майже 50 тисяч звернень. У контактному центрі безперебійно діє урядова телефонна «гаряча лінія» 0 800 507 309, а також 32-23-57, 36-11-13, 3221-21. З червня 2014 року в ОКЦ запровадили додаткові номери «гарячої лінії», на які надходять дзвінки виключно з питань внутрішньо переміщених осіб, 098-300-35-05 та 095-399-55-95. Також тут діє єдина безкоштовна телефонна лінія для надання консультаційної допомоги учасникам АТО та членам їх родин – 0 800 508 876.