
Черкаські борці стали призерами чемпіонату України

У Черкасах повітря забруднене формальдегідом

На Черкащині зріс рівень захворюваності на грип та ГРВІ

Майстер-клас для дітей із виготовлення прикрас проведуть у Черкасах

Українські військові знищили за добу понад 1000 рашистів

Черкащина попрощалася з двома військовими

14 лютого в Черкаській області проводитимуть режимні виміри енергоспоживання

Передадуть з любов’ю: черкасців запрошують долучитися до створення листівок для захисників

У Черкасах напередодні 8 березня запрацює квітковий ярмарок

У Черкасах збільшили допомогу на поховання деякий категорій громадян

Будьте обережні: на Черкащині орудують шахраї, які представляються податківцями

Квітковий павільйон біля драмтеатру вже майже демонтували (ФОТО)

Директорка медичного закладу завдала підприємству збитків на понад 800 тисяч гривень

Черкаські правоохоронці викрили членів наркоугруповання
- Новини
- Черкаські борці стали призерами чемпіонату України
У Черкасах обговорили, яким має бути сучасний директор школи

У міській раді Черкас провели публічне обговорення щодо того, яким має бути директор закладу освіти у сучасному світі.
Наразі, коли триває конкурс на заміщення вакантних посад директорів майже половини черкаських шкіл, виникає логічне і актуальне питання, яким же критеріям має відповідати директор сучасної школи, чи це має бути класичний педагог, чи все ж акцент має бути зміщений до управлінських якостей та навичок.
«Нам важлива кожна думка з приводу сучасного директора, сучасної школи, адже саме зараз у освітній галузі формується новий керівний склад, який буде впроваджувати сучасні механізми управління та розвитку. Освіта має рухатись у ногу з часом. Вчителі та керівники шкіл мають розуміти молодше покоління, бути провідниками молоді у доросле життя, а як це краще зробити, як не глибоко вникаючи у її потреби, вивчаючи її проблеми та демонструючи повне усвідомлення її прагнень?» – говорить заступниця міського голови Марина Гаркава.
До обговорення, яке ініціювала Гаркава, доєднались освітяни, громадськість, активна молодь, батьки та члени конкурсної комісії на директорів шкіл.
«Директор – це одна із найскладніших професій. Тому що ця людина повинна здійснювати багато різних функцій, від об’єднання колективу та створення сприятливого психологічного клімату, до роботи з батьками та дітьми. Та ще й, звісно, це і господарська діяльність, турбота про ремонти, про харчування, забезпечення підручниками, осучаснення навчальних електронних програм тощо. Є модулі сучасного директора, і вони чомусь розподілені таким чином, що директор-господарник, директор-новатор, директор-керівник, директор-управлінець, – ніби різні іпостасі. Проте насправді, на мою думку, це людина, яка має органічно поєднувати в собі такі якості, щоб повноцінно виконувати усі поставлені завдання. Зважаючи на всі виклики сучасності і на тенденції у галузі освіти, директор школи – це людина, яка працює на результат як безпосередньо у навчальному процесі, так і в інших сферах функціонування школи», – зазначила Марина Гаркава.
Зі свого боку члени учнівської міжпарламентської асамблеї розповіли, з якими проблемами вони стикаються на практиці та як сприймають учні постать директора. Обґрунтували власне бачення того, яким має бути директор.
«Ми проводили опитування на своїх сторінках у «Фейсбук», аби з’ясувати, яким хочуть бачити директора однолітки. І в першу чергу, це має бути відкрита особистість, яку знають учні і до якої вони можуть звернутись», – відзначає Микола Максьома, член Черкаського молодіжного ресурсного центру.
Усі присутні ще раз наголосили, що школа – це середовище, у якому формуються життєві цінності, лідерські якості і все, що відбувається з дитиною в межах школи, це спільна відповідальність освітян та батьків, а особливо директора школи. Тому до вибору того хто має очолювати той чи інший заклад освіти і якими якостями та навичками він володіє потрібно віднестись максимально відповідально.
Про це інформує Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради