
До Великодня в Черкасах прикрасять парки й сквери писанками

Опалювальний сезон у Черкасах продовжили

Суд зобов’язав облаштувати належним чином заказник «Мацькова гора» на Черкащині

У Дитячому парку Черкас відремонтують сцену

Небесне воїнство: на Донеччині загинув черкащанин

З питань забезпечення електропостачанням черкащани можуть звернутися в кол-центр Обленерго

Вимагали понад 40 тис. доларів: на Уманщині затримали двох злочинців

Черкащанки перемогли на Міжнародному конкурсі мистецтв

Черкаським правоохоронцям вручили відомчі відзнаки

Черкаські рятувальники провели протипожежні навчання в лісі

Мистецький проєкт Олександри Теліженко відкрився в Черкасах (ФОТО)

У черкащанки правоохоронці виявили пʼять пакетиків із наркотиками

Черкаські старшокласники напрацьовували стратегію повоєнної відбудови України й світу

В одному із сіл Канівщини відкрили аптечний пункт
- Новини
- До Великодня в Черкасах прикрасять парки й сквери писанками
У Черкасах уже визначають склад команди з розроблення бренду міста

П’ять осіб стануть частиною команди з розроблення бренду Черкас. Про це повідомляє Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.
Експерти Агенції туристичних ініціатив, White studio design і Департамент освіти та гуманітарної політики отримали майже сотню заявок на участь у Робочій групі з розробки бренду Черкас. Анкети надійшли від блогерів, дизайнерів, фотографів, артистів, художників, представників туристичного бізнесу, громадських діячів, студентів і навіть школярів.
Після відбору претендентів у Робочу групу вона буде офіційно затверджена. Критеріями відбору майбутніх членів Робочої групи будуть:
– чіткі та зрозумілі відповіді на питання у анкетах,
– бачення щодо розвитку міста у туристичному напрямку,
– готовність брати на себе відповідальність та долучатися до проєктів.
Перед Робочою групою, Агенцією туристичних ініціатив, White studio design і Департаментом освіти та гуманітарної політики будуть стояти такі завдання:
- врахувати побажання містян,
- зрозуміти вподобання туристів,
- відібрати найкращі кейси світової практики й інтегрувати їх у іміджеву стратегію Черкас.
Також Робоча група працюватиме над створенням та обранням слогану Черкас і айдентики міста. Весь процес буде висвітлено на сайті: https://cutt.ly/uOvOJuD.
