У Черкасах уже визначають склад команди з розроблення бренду міста

У Черкасах уже визначають склад команди з розроблення бренду міста
в Новини

П’ять осіб стануть частиною команди з розроблення бренду Черкас. Про це повідомляє Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Експерти Агенції туристичних ініціатив, White studio design і Департамент освіти та гуманітарної політики отримали майже сотню заявок на участь у Робочій групі з розробки бренду Черкас. Анкети надійшли від блогерів, дизайнерів, фотографів, артистів, художників, представників туристичного бізнесу, громадських діячів, студентів і навіть школярів.

Після відбору претендентів у Робочу групу вона буде офіційно затверджена. Критеріями відбору майбутніх членів Робочої групи будуть:

– чіткі та зрозумілі відповіді на питання у анкетах,

– бачення щодо розвитку міста у туристичному напрямку,

– готовність брати на себе відповідальність та долучатися до проєктів.

Перед Робочою групою, Агенцією туристичних ініціатив, White studio design і Департаментом освіти та гуманітарної політики будуть стояти такі завдання:

  • врахувати побажання містян,
  • зрозуміти вподобання туристів,
  • відібрати найкращі кейси світової практики й інтегрувати їх у іміджеву стратегію Черкас.

Також Робоча група працюватиме над створенням та обранням слогану Черкас і айдентики міста. Весь процес буде висвітлено на сайті: https://cutt.ly/uOvOJuD.