У Черкасиобленерго змінився графік прийому споживачів

У Черкасиобленерго змінився графік прийому споживачів
в Новини

З метою оптимізації роботи Товариства у лютому 2023 року змінився графік прийому споживачів у філіях і підрозділах ПАТ «Черкасиобленерго», повідомляє пресслужба установи.

Плануючи відвідати один із підрозділів ПАТ «Черкасиобленерго», користуйтеся оновленим графіком прийому. Віднині працюватимуть підрозділи в такому режимі:

Понеділок – четвер: 08:00 – 16:45 год.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00 год.

Дистанційні онлайн сервіси ПАТ «Черкасиобленерго» продовжують працювати цілодобово.

Зокрема, усю актуальну інформацію можна дізнатись у кол-центрі 24/7 Товариства, на офіційному сайті, фейсбук-сторінці ПАТ «Черкасиобленерго», особистому кабінеті споживача та вайбер- або телеграм-ботах.

Нагадуємо, кол-центр 24/7 ПАТ «Черкасиобленерго» працює в цілодобовому режимі у вихідні та святкові дні і надає консультації з будь-яких питань щодо розподілу електричної енергії.

📱 (0472) 33-87-87

📱 (093) 170-40-57

📱 (050) 434-87-87

📱 (067) 690-48-48

📱 0800-501-328

📧 [email protected]

Також для вирішення питань можна звернутися до інформаційно-консультаційного центру Товариства. Графік роботи ІКЦ: Пн.-Чт з 08:00 – 16:45. Обідня перерва з 12:00-13:00.

📞 (0472) 37-95-10

📞 (0472) 37-44-90

📞 (0472) 37-28-56

[email protected]

[email protected]

Також на сайті Товариства можна дізнатися необхідну інформацію у кабінетах побутового та юридичного споживача.

За допомогою кабінету юридичного споживача ви можете ➡https://bit.ly/3YoaYBb:

– надати звіт в електронній формі;

– переглядати кількість спожитої електроенергії;

– переглядати історію споживання електроенергії;

– переглядати помісячний баланс розрахунків.

У побутовому кабінеті ви можете ➡https://bit.ly/3WYqd2j дізнатися інформацію про кількість спожитих кВт/год за місяць, останні зафіксовані покази електролічильника, заповнити форму передачі показів електролічильника, дізнатися про планові/позапланові/аварійні відключення електроенергії, графіки погодинних відключень електроенергії тощо.

Крім того інформацію щодо планових/позапланових/аварійних відключень електроенергії ПАТ «Черкасиобленерго» можна отримувати за допомогою послуги з SMS-інформування. Налаштувати цю послугу дуже просто. Необхідно зателефонувати до кол-центру 24/7 та повідомити оператору свій особовий рахунок і номер телефону, на який бажаєте отримувати SMS – повідомлення.

Передавати покази лічильника можна:

– через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»

– за допомогою паблік-аккаунту ПАТ «Черкасиобленерго» у Viber

– за допомогою Telegram бота ПАТ «Черкасиобленерго»

– через швидку форму на сайті Товариства;

– зателефонувавши до кол-центру

Детальну інструкцію з використання паблік-акаунта Viber, чат-бота Telegram, швидкої форми та особистого кабінету Ви можете переглянути у розділі Показники ➡https://bit.ly/3X0Yaj5 на головній сторінці офіційного сайту ПАТ «Черкасиобленерго». Також через паблік-акаунт Viber та чат-бот Telegram можна залишити повідомлення оператору, вказавши свій особовий рахунок та дізнатися про перерви електроживлення.

Контактні дані і електронні адреси філій та підрозділів для подачі звітів або передачі показів лічильника для непобутових та побутових споживачів можна переглянути у новині за посиланням https://bit.ly/3WXBXCs

Нагадуємо, що нині по Черкаській області продовжують діяти червоні графіки погодинних відключень, втім за умови ощадливого споживання електроенергії, перерви відключення можуть бути меншими упродовж доби. Зауважуємо, що зміни годин відключення у чергах графіку відбудуться 5 лютого 2023 року з 6:00.