
Сьогодні на Черкащині попрощалися із нацгвардійцем, якого збив київський суддя

Черкаський велопатруль затримав чоловіка з наркотиками

На Черкащині під колеса потрапив 3-річний хлопчик (ФОТО)

Військового, який понад рік вважався безвісти зниклим, поховали в Тальному

Унаслідок ДТП у Червоній Слободі одну з автівок розірвало навпіл (ФОТО)

На Звенигородщині горіла будівля, пошкоджена покрівля та перекриття

ППО на Черкащині збила два ворожі дрони

У Черкасах бійці бригади “Лють” завершили первинну професійну підготовку

Черкаські рятувальники отримали гуманітарну допомогу від Червоного Хреста

Загинув під час теракту в Оленівці: у Черкасах поховали “азовця”

Чемпіонат із медіаграмотності відбувся у Черкасах

Поліція охорони Черкащини поповнилася новими кадрами

Лікарі Черкаського кардіоцентру прооперували пацієнта за найсучаснішою технологією TAVI

Від імені податківців Черкащини дзвонять шахраї й вимагають гроші в підприємців
- Новини
- Сьогодні на Черкащині попрощалися із нацгвардійцем, якого збив київський суддя
У місцевому бюджеті на 2020 рік на виконання транспортної роботи з перевезення пасажирів не передбачено жодної копійки

Нині тролейбусників непокоїть, чи будуть вони із зарплатою у наступному році, чи як у минулому році сплачуватимуть штрафи і пеню за несвоєчасну сплату податків та коштів за електроенергію.
Є імовірність, що може повторитися минулорічна ситуація – проблема із виплатою зарплати через те, що депутатами міської ради не були підтримані зміни до бюджету, які б передбачали видатки на відшкодування втрат підприємства від наданих послуг мешканцям міста Черкаси в повному обсязі.
Зняття коштів з Департаменту ЖКК у розмірі 8 млн грн по відшкодуванню підприємству різниці в тарифах між діючим та економічно обґрунтованим та перерозподіл їх на закупівлю вживаних тролейбусів, працівники підприємства відчувають і до сьогодні. Відбулася затримка виплати жовтневої заробітної плати на понад 10 днів.
Оптимізму не додає і той факт, що станом на сьогодні виконавчим комітетом ЧМР не прийняті такі важливі рішення:
– про затвердження фінансового плану господарської діяльності КП «ЧЕТС» на 2019 рік, що є основним плановим документом, відповідно до якого підприємство отримує доходи і здійснює видатки, визначає обсяг та спрямування коштів для виконання своїх функцій протягом року відповідно до установчих документів;
– про встановлення економічно обґрунтованого тарифу КП «Черкасиелектротранс» на 2020 рік, що унеможливить повне покриття Департаментом ЖКК витрат на різницю в тарифах між діючим та економічно обґрунтованим у 2020 році;
– про внесення змін до рішення міської ради від 05.10.2017 № 2-2379 «Про затвердження Програми розвитку міського електротранспорту на 2017 -2020 роки», що унеможливлює включення до проекту міського бюджету на 2020 рік видатків в сумі 56588,987 тис. грн на компенсацію різниці між діючим та економічно обґрунтованим тарифом на перевезення в міському електротранспорті Департаментом ЖКК та 47896,553 тис. грн на компенсаційні виплати за пільгові перевезення окремих категорій громадян Департаментом соціальної політики.
«Черкасиелектротранс» уже неодноразово ставав «розмінною монетою» в політичних торгах. Варто згадати звернення трудового колективу до міського голови Черкас щодо зміни куратора підприємства у 2018 році, спроби певної політичної сили працевлаштувати на посаду заступника в КП «Черкасиелектротранс» свого представника без досвіду роботи та відповідної кваліфікації, а також ситуацію із тендером на закупівлю тролейбусів (нові чи б/в). Керівник електротрансу не дав згоду на проведення тендеру на закупівлю тролейбусів, що вже були у використанні, типу VAN HOOL Ag 300 T, аргументуючи це тим, що ринкова вартість таких б/у тролейбусів становить до 0,7 млн грн за одиницю, а підприємству нав’язували закупити вказані тролейбуси по 2,052 млн грн. Крім того, можливості та ремонтна база у підприємства для ремонту та експлуатації вказаних тролейбусів відсутні. Представлені зразки тролейбусів виготовлені у 1995-1998 роках, виведені з експлуатації в 2013 році, близько 5 років простояли під відкритим небом, мають незадовільний технічний стан та чисельні конструктивні недоліки і не відповідають вимогам Правил експлуатації трамвая та тролейбуса.
Зрештою, працівники тролейбусного парку знову стають заручниками політичної ситуації, і це може змусити їх відстоювати інтереси власного підприємства за допомогою мітингів і візитів на сесії і виконкоми.
