Кілька “шахедів” знищили в небі над Черкащиною
Українські воїни за добу ліквідували 780 окупантів
У Черкасах водій з ознаками спʼяніння скоїв ДТП (ФОТО)
Двом канівчанам, які розкладали “закладки” у Золотоноші, повідомили про підозру
28-річний черкащанин збував психотропи, а в його домі правоохоронці знайшли вибухову речовину
“Інноватика в освіті – 2024”: у Черкасах провели форум для освітян (ФОТО)
Виявили на березі одяг: у Черкасах на Дніпрі шукають людину (ВІДЕО)
Протягом минулої доби на Черкащині сталися майже десять надзвичайних ситуацій
Черкаських піротехніків підсилили індивідуальними наборами (ФОТО)
Смілянам, які втратили будинки через ракетний удар рф, виплатять по два млн грн
На Христинівщині розшукують чоловіка
Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
- Видання Вичерпно
- Новини
- У МОН визначили основні завдання у межах реформи «Нова українська школа»
У МОН визначили основні завдання у межах реформи «Нова українська школа»
Реформа «Нова українська школа», зокрема її продовження на рівні базової середньої освіти, а також розбудова інклюзивної освіти є одними з ключових пріоритетів МОН. Про це заявив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час засідання Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, яке відбулося 3 лютого.
За словами Сергія Шкарлета, основними завданнями МОН у сфері загальної середньої освіти та інклюзії, виконаними у 2020 році, стали:
- затвердження Державного стандарту базової середньої освіти;
- розроблення та схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти);
- затвердження Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти;
- створення та запуск національної платформи “Всеукраїнська школа онлайн”;
- затвердження нової редакції Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів освіти і педагогічних працівників,
- забезпечення 100% підручників для 3-х та 7-х класів для закладів освіти;
- затвердження Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам;
- затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти та проведення моніторингових досліджень впровадження Нової української школи;
- затвердження Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників та створення 259 таких центрів;
- створення ефективної мережі ЗЗСО: 1 033 опорних закладів та 1 540 їхніх філій;
- удосконалення діяльності ІРЦ із надання послуг дітям з ООП, їхньої психолого-педагогічної оцінки та супроводу, забезпечення закладів освіти засобами для навчання дітей з ООП;
- створення безпечного, сучасного, комфортного, інклюзивного та мотивувального для всіх учасників освітнього процесу середовища в закладах загальної середньої освіти.
За його словами, Міністерство також продовжуватиме роботу із упровадження диференційованого підходу до інклюзивної освіти, забезпечення доступності закладів освіти для осіб з особливими освітніми потребами шляхом створення та функціонування інклюзивних класів та груп, трансформації мережі спеціальних закладів освіти відповідно до європейських стандартів, створення шкіл при дитячих лікарнях.
З-поміж завдань Міністерства, які заплановані на 2021 рік, – продовжити реформу «Нова українська школа» на рівні базової середньої освіти та затвердити Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на 2021-2031 роки.
Основними завданнями у межах реформи «Нова українська школа” на 2021 рік МОН визначило:
- створити максимально безпечні умови для учасників освітнього процесу в закладах освіти під час проведення ЗНО;
- затвердити дорожню карту впровадження профільної середньої освіти;
- забезпечити професійну орієнтацію учнів у закладах загальної середньої освіти, зокрема осіб з ООП, що сприятиме їхньому подальшому працевлаштуванню;
- запровадити педагогічну інтернатуру для супроводу та підтримки у педагогічній діяльності з боку досвідченого вчителя, який отримуватиме 20% доплат за наставництво;
- сформувати освітню мережу в умовах децентралізації освіти;
- реалізувати програму “Спроможна школа для кращих результатів”, на що спрямовано 1 млрд грн;
- організувати якісне видання та доставку підручників для 4-х, 8-х класів та посібників, зокрема підручників шрифтом Брайля;
Ключовими цілями Міністерства у сфері інклюзивної освіти на 2021 рік Міністр назвав:
- забезпечити єдність державної політики щодо освіти осіб з ООП шляхом затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021-2031 рр.;
- запровадити диференційований підхід до забезпечення інклюзивної освіти;
- забезпечити доступність закладів освіти для осіб з ООП шляхом створення та функціонування інклюзивних класів та груп;
- трансформувати мережу спеціальних закладів освіти;
- удосконалити систему автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів;
- утворити нову модель надання освітніх послуг в закладах охорони здоров’я;
- забезпечити тимчасову підтримку в освітньому процесі дошкільників та учнів, які цього потребують.
Про це інформує пресслужба ОДА