У минулому році Оперативна служба Черкас прийняла понад 55 тисяч дзвінків

У минулому році Оперативна служба Черкас прийняла понад 55 тисяч дзвінків
в Новини

Оперативна служба Черкаської міської ради в 2022 році прийняла понад 55 з половиною тисяч дзвінків.

Про це повідомляє пресслужба ЧМР. 

Це на 12 тисяч більше, ніж позаминулого року. Люди звертаються з найрізноманітнішими проблемами: вимкнення електроенергії, робота житлово-комунального господарства, благоустрій міста, шукають консультації різних фахівців із соціальних, психологічних і навіть особистих питань.

“У середньому відповідальні чергові отримують до 500 дзвінків за добу, – розповідає заступниця начальника відділу “Оперативна служба” Олена Захарченко. – Однак, бувають дні, коли відповідальні чергові нашої служби отримують до 3 000 дзвінків за добу. Зокрема, під час аварійних перебоях зі світлом, тепло- та водопостачанням, спричинених атаками російських ракет на об’єкти критичної інфраструктури України”. 

Зв’язатися з оперативною службою можна за номерами: зі стаціонарного телефона – 1505, з мобільного –  067 61 07 505,  063 20 72 605,  050 464 60 60 (на цьому номері є Viber).