Черкащан попереджають про посилення вітру
Черкаський тролейбус рекламуватиме ломбард
Соборний парк передали на баланс комунального підприємства
Маленький волонтер з великим серцем: 11-річний уманчанин допомагає переганяти автівки для військових
Оприлюднили подробиці різанини в Уманському університеті
Сквер Героїв Азову та провулок Ягідний: у Черкасах перейменували низку топонімів
Енергетики ПАТ “Черкасиобленерго” розпочали ремонтний період обладнання відкритих розподільний пристроїв напругою 150, 110 й 35 КВ (ФОТО, ВІДЕО)
Уманчани заборгували за тепло понад 38 млн грн
Петицію про звільнення черкаських чиновників – не підтримали
ТОВ “Черкасиенергозбут” звітує споживачам-власникам генерувальних установок
На переході в Черкасах, де нещодавно збили хлопчика, встановлять світлофор
Хотів підірвати квартиру родичів: черкасця судитимуть за неправдиве повідомлення
Збирався до дівчини на Донеччину: черкаські правоохоронці розшукали неповнолітнього, який втік з дому (ФОТО)
- Видання Вичерпно
- Новини
- В обленерго розповіли, як дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення електроенергії
В обленерго розповіли, як дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення електроенергії
Для зручності та комфорту споживачів віднині дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення можна за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram та особистого кабінету споживача. Про це повідомили в Черкасиобленерго.
Для того, щоб користуватися послугою у Viber Вам необхідно під’єднатися до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.
Після успішної реєстрації у Вас з’явиться можливість переглядати інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії.
Перейшовши у паблік-аккаунт ПАТ «Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність.
Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.
Для того, щоб користуватися послугою у Telegram Вам необхідно під’єднатися до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням.
Перейшовши до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність.
Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.
Також дізнатися про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії Ви маєте можливість в особистому кабінеті споживача. Зареєструватися можна за посиланням.
Після реєстрації Ви можете увійти в кабінет та у розділі «Перерви електроживлення» дізнатися усю необхідну інформацію.