
За вихідні правоохоронці зупинили в Черкасах 8 п’яних водіїв

У «Дії» планують впровадити електронний військовий квиток

За минулий тиждень на грип та ГРВІ захворіли понад чотири тисячі черкащан

У Смілі назвали вулицю на честь загиблого “тероборонівця”

Учнівська молодь Черкащини взяла участь в змаганнях з радіоелектронного конструювання

На Черкащині для захисників відкрили мультимедійний тир

Мокрий сніг та ожеледиця: синоптики розповіли якою буде погода в області цього тижня

За крадіжку черкащанин проведе за ґратами 6 років

У Смілі правоохоронці затримали чоловіка, який хотів продати гранату

У Черкасах проведуть благодійний концерт на підтримку ЗСУ

У Черкасах стартував обмін ламп розжарювання на світлодіодні

Ліквідовано Черкаське облуправління лісового на мисливського господарства

На Уманщині правоохоронці встановлюють обставини смертельної ДТП

У Черкасах виявили водія із підробними документами
- Видання Вичерпно
- Новини
- За вихідні правоохоронці зупинили в Черкасах 8 п’яних водіїв
В ОВА повідомили, як скористатися національним роумінгом у разі відсутності зв’язку

Фото тематичне
Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом. Алгоритм дій пропонує Держспецзв’язку.
1. Вимкніть автовибір мережі:
- Android
Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob
- iOS
Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob
Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.
2. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
3. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах
- Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа»
4. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
5. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.
- Якщо в інших користувачів зв’язок працює:
• перезавантажте телефон;
• вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
• спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
6. Якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
7. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.
Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.
